Rønningen Skrevet Mars 7, 2012 Skrevet Mars 7, 2012 Bra bra, få slengt opp noe bilder nåda å begynn å montere pustehjelp =)
Emihol1 Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 Bra bra, få slengt opp noe bilder nåda å begynn å montere pustehjelp =) pustehjelp blir, må bare få orden på alt først
Emihol1 Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 har skrudd bil siden klokken 4-5 idag, og til skrivende øyeblikk! rettet opp på noen småfeil, så var det bare å fyre. skal prøve på en orntlig update, med bilder, motorgange osv i morgen lyden er alà gammel v8`r, så må ordnes litt på fri eksos \ tomgang! men nå er det kveld, tilbake på skolebenken om noen få timer.!
Emihol1 Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 har vært å prøvekjørt bilen langs veien idag! går noe urent på tomgang, men ellers fungerer det topp. og ellers er det endel småting å ta tak i.. må finne meg ny kabel til kameraet, finner f ikke den gamle. kommer med en liten videosnutt, for de som liker å ha det litt gøy! merkes endel forskjell fra late 150hk til 215 hk!
Rønningen Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 215? Bytta kammer eller no? Hehe, så veldig ut som enhjulspinn der?
Emihol1 Skrevet Mars 10, 2012 Forfatter Skrevet Mars 10, 2012 215? Bytta kammer eller no? Hehe, så veldig ut som enhjulspinn der? motoren er portet og chippa stemmer at det er enhjulsspinn ja men spærre diff ligger høyt på innkjøpslista nå!
Rønningen Skrevet Mars 10, 2012 Skrevet Mars 10, 2012 Hehe, har en lat 520 selv med sliten diff. Spinner likevell på begge mesteparten av tiden, men slår til med Esab sperre straks, er jævlig billig og blir ikke så slitt
Emihol1 Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Skrevet Mars 11, 2012 Hehe, har en lat 520 selv med sliten diff. Spinner likevell på begge mesteparten av tiden, men slår til med Esab sperre straks, er jævlig billig og blir ikke så slitt var somsagt 520 orginalt, ingen problem med hjulspin på den, helt til clutch gikk til helvett* var da jeg bestemte meg for å oppgradere litt
Rønningen Skrevet Mars 11, 2012 Skrevet Mars 11, 2012 Hm, jeg skal aldri ha meg 2 liter igjen, for daut etter min mening. Men slår til med Esab sperre og en 2,5 straks. Så får jeg planlegge litt ang Turbobygg
Emihol1 Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 har vært dårlig med updates i det siste. har ikke gjort spesielt med bilen etter den startet. har for det meste bare vært å luftet den i ny og ne. må vel få gjort noe snart når jeg har ti og orker.. helgevask! noe av det vi holder på med om dagene: verksted fant disse i bunnpanna, mye spekulasjoner da ja.. vise seg at det var låsingene til skivene på topp boltene. bytte av bunnpanne, siden motoren kom fra e36. bytte av topp pakkningen på verksted på skolen
Emihol1 Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 hjalp en kompis med bytting av front på en accord etter et lite uhell han hadde.. enda litt mere annet arbeid, bytta hele bakstillinga på en e46 touring TURBOOO felger: og litt reklame må jo til toppen, ble overhalt med nye fjærer, tettninger og slipte ventiler montering av register demontering av front motor klar for å løftes inn nymotoren på vei inn almost there! inne! måtte tilpasse eksos, da grenrøra kom fra e36. første lufting etter oppstart, ca klokken 4 på morran med masse fri-eksos. meget upopulært.. hadde ikke veldig bra utstyr når jeg tilpasset eksosen, så dro på skolen å gjorde det med skikkelig utstyr. løsta bilen opp med traværsen. var ute og lufta bilen på snøen tidligere idag.. man blir fort litt for ivrig, å da ender det slik
Mtech95 Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Hei var meg du kjøpte m50b25en hos anbefaler deg å bytte chippen! tror den er dårlig og derfor den går ugjevnt på tomgang..
Emihol1 Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Hei var meg du kjøpte m50b25en hos anbefaler deg å bytte chippen! tror den er dårlig og derfor den går ugjevnt på tomgang.. så den gikk ugjevnt på tomgang når jeg kjøpte den også.. ? regnet med det kunne være noe sånt, men tenkte tilfellet var at den gikk pent når jeg fikk den.
Mtech95 Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 ja gikk ujevnt, men e standar på dissa motoran! hadde den på eu kontroll, en av feilene var avgass testen, pga gåen toppakning.. blir vell bra det hær, funker motoren bra?
Emihol1 Skrevet April 13, 2012 Forfatter Skrevet April 13, 2012 ja gikk ujevnt, men e standar på dissa motoran!hadde den på eu kontroll, en av feilene var avgass testen, pga gåen toppakning.. blir vell bra det hær, funker motoren bra? jada, fungerer meget bra nå etter jeg bytta topp pakningen. eneste er jo som sagt at den går noe ujevnt på tomgang. i går når jeg kjørte var det såpass at den ikke gikk på tomgang i det heletatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå