skaugen Skrevet Januar 20, 2012 Skrevet Januar 20, 2012 Hei, tenkte jeg skulle selge en så godt som komplett servopakke til e30. Selger den til H.B.O 600,- Kan sende men da skal jeg ha 50,- ekstra for pakking og sending(fraktkostnader kommer i tillegg dette). Det som dere får med er, tannstang, servopumpe, hydraulikk slangene, tank, med andre ord alt som dere ser på bildet. obs, det mangler en banjobolt( men disse får du tak i på din nærmeste butikk som driver med hydraulikkslanger osv. koster vel ca 50-100,- for en ny... , du bør vel også bytte kobberpakninger.) Tlf: 91838262 Email: christian.skaugen@gmail.com Bor i Brumunddal i hedmark.
Elliott Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Dette var sinnsykt billig, jeg ga nettopp 1500,- for akkurat det samme! Utrolig at det ikke er solgt...
Janthomas Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Hvordan er dette å montere? Mye/vanskelig jobb?
Elliott Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Hvordan er dette å montere? Mye/vanskelig jobb? Jeg lå ute i snøen uten lys å bytta tannstang og alt, er rimelig fort gjort, enkelt å når man fyller på olje er det bare å svinge litt til begge sider så har du servo
Janthomas Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Trengs det noen form for kjøling til dette? tenker på servoolja?
Elliott Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Trengs det noen form for kjøling til dette? tenker på servoolja? nei alt ligger lagt opp på tannstanga. Vist du lurer på hvordan du monterer så har jeg sett på ett engelsk forum en DIY for hvordan man gjør det, google litt så finner du det nok
skaugen Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 Servostyringen er ikke solgt!! Jeg skal nå bort til fredag, så får ikke sendt før mandag. Så dere får by til da. OBS! Det er kun det nedre leddet + gummiforingen og halve stagget til øvere ledd dere får med(leddet i den rødefirkanten følger ikke med! da det er kappet av ved ca. der den røde streken begynner)Vet ikke om dere trenger det øverste leddet til ombygging til servo.
Voss Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 hva er budet på? dette må eg ha! passer dette på en 84 325?
skaugen Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Skrevet Januar 27, 2012 Ok, budrunden avsluttes i morgen(lørdag 28.) altså til 24:00.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå