Gå til innhold

P&R: Størst på senk i Norge - Den store tilbudstråden.


Polardego
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må bare si at Part & retards virker useriøs!! Jeg kjøpte 2 senkesett for ca. 1 mnd siden. Fikk problemer med det ene til en e46 touring. Før jeg bestillte sende jeg inn en kopi av vognkortet med akselvekter for å være sikker på at settet passet min bil. Når jeg monterte det viste det seg at jeg hadde fått feil bakfjører (touring og cab har stivere fjører bak) Har nå ringt de 3-4 ganger sendt inn bilder og ny kopi av vognkortet 2 ganger de lover å ordne opp men ingenting skjer og de gir ikke en lyd ifra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at Part & retards virker useriøs!! Jeg kjøpte 2 senkesett for ca. 1 mnd siden. Fikk problemer med det ene til en e46 touring. Før jeg bestillte sende jeg inn en kopi av vognkortet med akselvekter for å være sikker på at settet passet min bil. Når jeg monterte det viste det seg at jeg hadde fått feil bakfjører (touring og cab har stivere fjører bak) Har nå ringt de 3-4 ganger sendt inn bilder og ny kopi av vognkortet 2 ganger de lover å ordne opp men ingenting skjer og de gir ikke en lyd ifra seg.

Fordi? Akselvektene stemmer jo overens med det som bilen din er.

Det er bare en type bakfjærer på disse bilene, ingen andre.

Virker useriøs? Sikker derfor vi er blitt størst på senk i løpet av 3år. :)

Om det er noe du lurer på eller ikke mener er riktig så ta det på mail, siden du gjemme deg bak et nick er det også helt håpløst for meg å sjekke hvordan saken ligger an her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at Part & retards virker useriøs!! Jeg kjøpte 2 senkesett for ca. 1 mnd siden. Fikk problemer med det ene til en e46 touring. Før jeg bestillte sende jeg inn en kopi av vognkortet med akselvekter for å være sikker på at settet passet min bil. Når jeg monterte det viste det seg at jeg hadde fått feil bakfjører (touring og cab har stivere fjører bak) Har nå ringt de 3-4 ganger sendt inn bilder og ny kopi av vognkortet 2 ganger de lover å ordne opp men ingenting skjer og de gir ikke en lyd ifra seg.

Fordi? Akselvektene stemmer jo overens med det som bilen din er.

Det er bare en type bakfjærer på disse bilene, ingen andre.

Virker useriøs? Sikker derfor vi er blitt størst på senk i løpet av 3år. :)

Om det er noe du lurer på eller ikke mener er riktig så ta det på mail, siden du gjemme deg bak et nick er det også helt håpløst for meg å sjekke hvordan saken ligger an her.

Har prøvd å sende mail til dere flere ganger etter og ha ringt dere først. Navnet mitt er Patrick Ørsal. Det kan sikkert variere fra leverandør til leverandør mtp. fjærer men de du leverte passer hvertfall ikke på touring. På de bildene jeg nå har sendt 3 ganger ser du bakfjæra bunner helt sammen. Touringen må ha stivere fjører! Jeg måtte ha fjører nå for å få brukt bilen så måtte kjøpe et sett på GS bildeler bare for og ha frem til dere ordner opp. Ingen problem når jeg fikk på de.

Mulig dere er størst på senk men merkelig rart dere ikke visste om dette problemet.. Så langt kan jeg ikke si dere er best hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at Part & retards virker useriøs!! Jeg kjøpte 2 senkesett for ca. 1 mnd siden. Fikk problemer med det ene til en e46 touring. Før jeg bestillte sende jeg inn en kopi av vognkortet med akselvekter for å være sikker på at settet passet min bil. Når jeg monterte det viste det seg at jeg hadde fått feil bakfjører (touring og cab har stivere fjører bak) Har nå ringt de 3-4 ganger sendt inn bilder og ny kopi av vognkortet 2 ganger de lover å ordne opp men ingenting skjer og de gir ikke en lyd ifra seg.

Fordi? Akselvektene stemmer jo overens med det som bilen din er.

Det er bare en type bakfjærer på disse bilene, ingen andre.

Virker useriøs? Sikker derfor vi er blitt størst på senk i løpet av 3år. :)

Om det er noe du lurer på eller ikke mener er riktig så ta det på mail, siden du gjemme deg bak et nick er det også helt håpløst for meg å sjekke hvordan saken ligger an her.

Har prøvd å sende mail til dere flere ganger etter og ha ringt dere først. Navnet mitt er Patrick Ørsal. Det kan sikkert variere fra leverandør til leverandør mtp. fjærer men de du leverte passer hvertfall ikke på touring. På de bildene jeg nå har sendt 3 ganger ser du bakfjæra bunner helt sammen. Touringen må ha stivere fjører! Jeg måtte ha fjører nå for å få brukt bilen så måtte kjøpe et sett på GS bildeler bare for og ha frem til dere ordner opp. Ingen problem når jeg fikk på de.

Mulig dere er størst på senk men merkelig rart dere ikke visste om dette problemet.. Så langt kan jeg ikke si dere er best hvertfall

Vi har levert flere 100 av disse settene, også til Touring. Veldig lite problemer med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan garantere deg at disse fjørene IKKE fungerer på min touring hvertfall og hvorfor skulle de da fungere på andre? Men vil bare få frem i lyset min erfaring med dere så langt. Du kan nå få svare om dere er intressert i å ordne opp da, så kan vi ta resten på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan garantere deg at disse fjørene IKKE fungerer på min touring hvertfall og hvorfor skulle de da fungere på andre? Men vil bare få frem i lyset min erfaring med dere så langt. Du kan nå få svare om dere er intressert i å ordne opp da, så kan vi ta resten på PM.

Jeg har mailen din liggende under reklamasjoner, så vi sender deg nye bakfjærer selv om det er de samme fjærene til alle modellene. Husk å montere justeringsmutterne oppe på felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg karene på GS bildeler godt så spurte de. De hadde hatt samme problem med Supersport som laget nye, stivere fjører til touring og cab. Det er de bakfjørene jeg fikk tak i nå som står bak å da er alt i orden.

Dette er ikke Supersport, og det er kun en type fjærer til dette settet.

Jeg kan sende deg nye, det er det jeg kan gjøre her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg karene på GS bildeler godt så spurte de. De hadde hatt samme problem med Supersport som laget nye, stivere fjører til touring og cab. Det er de bakfjørene jeg fikk tak i nå som står bak å da er alt i orden.

Dette er ikke Supersport, og det er kun en type fjærer til dette settet.

Jeg kan sende deg nye, det er det jeg kan gjøre her.

Ja jeg kan å lese! Skjønner du i det hele tatt hva problemet er? Det hjelper jo ikke om du sender et nytt sett med de samme fjørene.. Dette er noe dere må ta med leverandøren, som du sa dere hadde gjort til meg på telefon..

Jeg ringer dere når jeg kommer meg i land. Dette skal jeg ha ut av verden NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner jeg karene på GS bildeler godt så spurte de. De hadde hatt samme problem med Supersport som laget nye, stivere fjører til touring og cab. Det er de bakfjørene jeg fikk tak i nå som står bak å da er alt i orden.

Dette er ikke Supersport, og det er kun en type fjærer til dette settet.

Jeg kan sende deg nye, det er det jeg kan gjøre her.

Ja jeg kan å lese! Skjønner du i det hele tatt hva problemet er? Det hjelper jo ikke om du sender et nytt sett med de samme fjørene.. Dette er noe dere må ta med leverandøren, som du sa dere hadde gjort til meg på telefon..

Jeg ringer dere når jeg kommer meg i land. Dette skal jeg ha ut av verden NÅ!

Hva i all verden mener du jeg skal gjøre, konstruere nye fjærer?

Vi har tatt dette med leverandøren, det er de eneste fjærene som finnes til dette settet.

Om dette ikke er monteringsfeil så kan det jo hende at de fjærene du har fått har en eller annen form for produksjonsfeil?

Er bare å ringe.

Ok my solution is I put 2 new springs on your pallet. But you tell your customer that he have to install the adjustmentpart on top of the new springs.

Dette er faktisk det svaret jeg fikk fra leverandør, og hvor hadde du montert justeringsmutterne sa du?

Alternativt kan du returnere settet og få pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...