Gå til innhold

Oppgradering av lyd E90

Anbefalte innlegg

Heihei.

Er helt ny her på forumet, og håpet på å få god og ordentlig veiledning når det kommer til montering av diverse musikk anlegg osv.

Har akkurat kjøpt med en 320I E90, Og håpet på å få oppgradert lydanlegget drastisk, har to høytalleer foran og to bak, samt to subber under setene. Vil ha alt mest mulig "originalt" 4"tommers høyttalere plasser perfekt uten store modifikasjoner, så håper dere har noen høyttalere å anbefale som gir god lyd, og helst med diskant også, ønsker fulltone bak og høyttaler med adskilt diskant foran. noen anbefalinger på hva jeg burde kjøpe? under 2500 kr for alle fire høyttalere, har også bestemt meg for en THA pnp 475 blaupunkt forsterker, hva vil passe best til denne forsterkeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Hei.

Jeg er også en ny bruker og har en 320i E90 2006.

Da jeg tenkte å få litt mer futt i bilen, kjøpte jeg en Pioneer GM-3300T (forsterker) og en TS-WX303 (Basshøytaler).

Siden original spilleren ikke har linjeutgang har jeg hentet signaler fra høytaler ledningene bak spilleren til en hi level input, og dette funket fint i en uke.

Nå driver elementet på sub. å bare pulsere sakte frem og tilbake hver 3 sek.

Testa sub. i en annen bil hvor den funket bra.

Noen som har forslag til hva dette kan komme av? Kan det være at jeg må ha en høynivå til lavnivå adapter? Funker det da med den fra biltema for 129,-?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...