Mikaelkris Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Heihei. Er helt ny her på forumet, og håpet på å få god og ordentlig veiledning når det kommer til montering av diverse musikk anlegg osv. Har akkurat kjøpt med en 320I E90, Og håpet på å få oppgradert lydanlegget drastisk, har to høytalleer foran og to bak, samt to subber under setene. Vil ha alt mest mulig "originalt" 4"tommers høyttalere plasser perfekt uten store modifikasjoner, så håper dere har noen høyttalere å anbefale som gir god lyd, og helst med diskant også, ønsker fulltone bak og høyttaler med adskilt diskant foran. noen anbefalinger på hva jeg burde kjøpe? under 2500 kr for alle fire høyttalere, har også bestemt meg for en THA pnp 475 blaupunkt forsterker, hva vil passe best til denne forsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Infinity kappa serien er super. Koster riktig nokk litt over ditt budsjedd men er verdt å legge noen kr ekstra istede for å måtte bruke billikomp som tåler lite og spiller dårlig. Pioneer er et godt alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=30962615 Passer rett inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nidhun Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Hei. Jeg er også en ny bruker og har en 320i E90 2006. Da jeg tenkte å få litt mer futt i bilen, kjøpte jeg en Pioneer GM-3300T (forsterker) og en TS-WX303 (Basshøytaler). Siden original spilleren ikke har linjeutgang har jeg hentet signaler fra høytaler ledningene bak spilleren til en hi level input, og dette funket fint i en uke. Nå driver elementet på sub. å bare pulsere sakte frem og tilbake hver 3 sek. Testa sub. i en annen bil hvor den funket bra. Noen som har forslag til hva dette kan komme av? Kan det være at jeg må ha en høynivå til lavnivå adapter? Funker det da med den fra biltema for 129,-? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nidhun Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Fant ut at utgangs- transistoren på den ene utgangen hadde ryket. Stusser litt på hva årsaken kan være :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå