Gå til innhold

Google Maps Send-to-Car

Anbefalte innlegg

I funksjonen Google Maps Send-to-Car i Norge er ikke BMW oppført blandt de merkene man kan sende til. Hvorfor? Mini, Audi, Mercedes etc. kan velges, men ikke BMW.

Forsøker man det samme i andre land derimot er også BMW representert,men altså ikke i Norge.

Noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden du linker til ha jeg også sett og også kommentert i, men jeg skjønner fremdeles ikke hva manglende BMW Online etc i Norge har med det å gjøre at Google maps ikke har med BMW valg. Og hvorfor er i så tilfelle de andre merkene med?

BMW var ledende i connectivity, i hvert fall i teorien og promise-ware ('Connected Drive' anyone?) Men nå? Et år etter at BMW Norge lovte at de skulle være Online?

Ikke engang på kartet. I hvertfall ikke Google-kartet.

Elendig. Merkevare innhold tar lang tid å bygge opp, men kort tid å bryte ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at det er vanskelig å sende google maps rute til en bil uten den identiteten den får gjennom online og assist. Da må det evt gå via mobil, men det tror jeg ikke fungerer...

Det er elendig ja, med tanke på at det fortsatt står at det "kommer" høsten 2010 på BMW sine sider!

Kanskje snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at det er vanskelig å sende google maps rute til en bil uten den identiteten den får gjennom online og assist. Da må det evt gå via mobil, men det tror jeg ikke fungerer...

Det er elendig ja, med tanke på at det fortsatt står at det "kommer" høsten 2010 på BMW sine sider!

Kanskje snart?

Gidder du å linke til der det står? Har planer om å mase litt på forhandleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok BMW Norge på Fornebu som bestemmer dette, og ikke forhandler rundt omkring, men alt hjelper vel og mulig han har noe mer informasjon ;)

Nå så jeg at det var feil online tjeneste, denne har kommet :/ da hjelper det ikke så mye, men her er i hvert fall linken!

hxykdtz986xq70386vcc.jpg

hxykdtz986xq70386vcc_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...