tarjei bmw Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 hei. må ha noen e34 m5 deler. (s38b36) det jeg trenger er: grenrør (kjøpt) starter plastdeksler over pluggkablene (kjøpt) innsug (kjøpt) viskosekobling og vifta effektanlegg girkasse mvh tarjei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 jeg har en starter, har også en viskose men vet ikke om den funker eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 pris og stand på starteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Jeg har viskose med vifte som jeg vet fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 opp. girkasse noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå