skrokkis Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Heisann, etter å tatt ut m20'n i e30 og satt den inn igjen har jeg ett el-prooblem.. vindushvisker og spylevæske pumpe går konstant men reguleringen på vindusviskeren går som den skal, noen som har vært borti dette før eller som vet hva jeg kan ha koble feil??? HJELP! takker for alle svar Mvh Kristian
marius.hj Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Kan jo virke som det er en kortsluttning en plass, men vanskeli å si akkurat hva som har skjedd. Men vil tro det er ett sted mellom spylepumpe og bryter.
kje Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Siden det var i forbindelse med at motoren var ute en tur tenker jeg at noen ledninger kan ha kommet i klem når du satte den inn igjen. Følg ledningsbuntene og sjekk etter synlige skader.
skrokkis Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 takk for alle svar folkens.. er det flere forslag å komme med?
skrokkis Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 Tusen takk for alle svar folkens! det var vindusviskerreleet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå