Snowgoon Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Hei! Jeg selger min Bmw e30 320I Bilen har kun gått 188000 km, og er i meget god stand på det tekniske. Bilen er påkostet store summer, og alle servicer er fulgt hos et autorisert BMW verksted. Det følger med en stor perm, med kvitteringer på alt som har blitt gjort med bilen siden 1993. Utseende til bilen er ikke lenger i tipp topp stand, det er litt rust og slikt, men dette er ikke så alvorlig at det ikke kan reddes. Det følger også med litt karosseri deler, planer har vert å få denne bilen strøken igjen. Jeg har dessverre ikke tid til det og derfor selges den. Bilder kommer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 20 000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fløistad Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 bytte i mb w124 230 91mod 99% rustfri euok til 1.2013? kan sende bilder på sms evt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer Bridi Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Kunne du fått lagt ut noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutNilsen Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 mekk noen bilder 2 dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnyjohn97 Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Er det sedan eller coupe? takluke på den? Du må få til bilder på den då..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Bilen er kondemnert da en slik mercedes sjåfør ikke skjønte vikeplikt reglene. Er bare jeg som er dårlig på å oppdatere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå