M3 Yngve Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Har noen kanner med gammel 2 takts olje bla. Er det noe galt å bruke 10 + gammel olje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Hei Oppfatter at du skal bruke dette på båten/påhengsmotoren? Jeg har også noe olje som er "gammel motorolje", dvs STATOIL Lazerway, sjekket opp med STATOIL og de sa at dersom forseglingen ikke var brutt så er oljen like god som ny. Det spørs også hvordan den er blitt lagret, ikke heldig dersom den er blitt utsatt for styre temperatur svigninger, samt om det er mineralsk eller syntetisk. Mener at syntetisk varer lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Så lenge de er lukket og så og si luft/fukt-tett så er jeg iallefall opplært med at det skal gå helt fint Men er de stått et fuktig sted uten lokk på ville jeg ikke prøvd meg på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Er nye kanner som har stått inne i en garsje under et hus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Vil ikke tro at det er noe problem å bruke Men ville ikke puttet det på banebilen liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå