530duden Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Hvordan resete service og bremsevarsler på e61 530 facelift. Har prøvd fra denne DIY tråden viewtopic.php?f=1&t=56300&hilit=diy+service men fikk det ikke til på min. Så er det noen som veit korsen det gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baslek Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Har du bytta slitevarselet på bilen? Får ikke sletta slitevarsel lyset uten å bytte slitevarselet, mulig det holder å bare ta sticket av og på men det ska jeg ikke spekulere i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530duden Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Har du bytta slitevarselet på bilen? Får ikke sletta slitevarsel lyset uten å bytte slitevarselet, mulig det holder å bare ta sticket av og på men det ska jeg ikke spekulere i. Den er byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kønig Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Hei! Søk på youtube.com Der er det video av hvordan det gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530duden Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Hei!Søk på youtube.com Der er det video av hvordan det gjøres. Har funnet flere på youtube men ikke pokker om jeg får det til , ingenting skjer når jeg prøver. Har prøvd flere varianter. Ingen her med faceliften som har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kønig Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Hei! Jeg har selv skiftet klosser og slitasjesensor bak på min E61. Da nullstillte jeg vha "BC knappen" og "knappen" i dashbordet. Instruksjon på Youtube.com. Youtube.com er sperret her hvor jeg er nå, hvis ikke kunne jeg ha sendt deg en link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530duden Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Hei!Jeg har selv skiftet klosser og slitasjesensor bak på min E61. Da nullstillte jeg vha "BC knappen" og "knappen" i dashbordet. Instruksjon på Youtube.com. Youtube.com er sperret her hvor jeg er nå, hvis ikke kunne jeg ha sendt deg en link. Kan du ikke forklart kort og presis da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå