Jokkke Skrevet Januar 21, 2012 Share Skrevet Januar 21, 2012 Heisann! I en stund nå så har jeg hatt litt problemer med speedometeret mitt i min E36 320i. Problemet er at speedometeret lyser ikke på venstre siden av speedometeret, men når du banker hardt på speedometeret så får du lys i det, altså dårlig kontakt ett eller annet sted, men jeg liker ikke å slå på speedometeret, så har bare gjort det noen få ganger.. I tillegg til dette så er det klikkelyd ifra speedometeret, lurer på om det har en sammenheng med dårlig kontakt til lyset i speedometeret. Høres akkurat ut som blinklys "klikkelyden" bare mye raskere. Den kommer helt tilfeldig av og til, ofte så klikker den mer enn andre ganger. Denne lyden kommer både når jeg kjører og når bilen er slått av/tenningen av. Noen som har peiling på hva dette kan være? Jeg vil ikke skifte ut speedometeret, da jeg får en annen KM stand på speedometeret og det blir bare tull.. Mvh Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå