mats_j Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 vurderer å kjøpe felger til min e39 touring. men de felgene jeg har i tankene, får jeg bare i 9,5 x 18" et25...er det noen som har denne størrelsen forran på e39? eller vet hva som skal til for å få plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Jeg har 9,5 forran ja, men felgkanten tar inn i fjærbeinet mitt. Vet ikke helt om det er bedre plass hos deg. Jeg har et rundt 10 også mener jeg å,huske, så du må nok muligens space ut litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mats_j Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 har du spacere foran? hvilken dekk dim har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Jeg har ET13 foran, og bruker 5mm spacer. Skal bruke 10mm spacer til sommeren istedet, når jeg får valset buene mine. Dekka er Michelin PS3 i 225/40-18" Passer som hånd i hanske. Ganske bra strekk da.. Michelin er ganske breie i forhold til andre produsenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå