hfah Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Bilen ble kjørt til Finnland, Kolari, på karosseriverksted. De har kjørt den to ganger inn og ut av verkstedet, men når de skal kjøre den inn i lakkboksen får de den ikke til å gå frammover. går normalt i revers. Når den settes i Drive er det så liten framdrift at den ikke går frammover på flatt gulv. Feilen oppstod plutselig. De har skjekket oljenovået og sier at de har etterfylt 1,5 liter. Har via mellommann hatt kontakt med en automakasse-spesialist i Finnland som kjenner den kassa godt. Han sier det sansynligvis er en bagatell. Språkproblemer!!! Kan noen der ute tipse meg hva den bagatellen kan være. Har selv tenkt på om det kan være noe, ett eller annet, i selve skjaltespaken mellom setene. Er der en mulighet for feil? Hvordan feilsøker mann der? Gearkassa har gått 90 000Km. Bilen 290 000km. Ønsker tips og synspunkter på hva jeg skal gjøre. Karossverkstedet har ikke kompetanse eller vektøy. Må ta vektøy med og reise dit, men hva kan jeg gjøre der????
sæther93 Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 hadde nesten d samme probleme med min for en 14dagers tid siden, da viste det seg at det var den hovedkontakten til girkassen som det var dårlig kontakt i, men min ville ikke gå bakover men bar framover i 1gir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå