Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskrift sier,blåser det kaldt i alle luftdyser på førersiden.Passasjersiden funker som normalt,blåser varmt og godt.

Noen som vet hva man bør sjekke event bytte? Er en 99 mod 520i E39 det er snakk om...

Skrevet

Slik er det på min bil også bare det blåser varm forran men ikke bak. er det ikke et slags varme element som varmer luften? kanskje det er noe slikt som er røket? har ikke skjekket på min heller enda. for er ikke sikker :S

Skrevet

Varmeventil som har låst seg eller ikke åpner ordentlig.

Johannes1993: Det blåser ikke varmt bak med mindre du har utvida klima.. Hvis du har kun en bryter (vrivbryter) der, så skal det kun blåse kaldt bak.

Skrevet
Varmeventil som har låst seg eller ikke åpner ordentlig.

Johannes1993: Det blåser ikke varmt bak med mindre du har utvida klima.. Hvis du har kun en bryter (vrivbryter) der, så skal det kun blåse kaldt bak.

Ok,hvor sitter denne ventilen?

Skrevet

Låner tråden din litt. Sliter med det samma sjøl, kald luft på passasjersia, og varmluft på førersia. Men har lagt merke til det at det som regel blir kaldt om jeg står på tomgang, eller evt under en 30 km/t. Har du finni ut noe? Evt hvor finner'n varmeventil? :)

Skrevet

Takk for svar! Da har jeg litt å finne på til hælja :) Tipper nok den sitter på torpedo`n et sted ja....sikkert trangt å jævlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...