taarhaug Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Hei, Jeg har mye korrosjon på speilfestene, og noen steder er lakken borte. 1) Er dette en garantisak? (2006 modell) 2) Hvordan kan dette best utbedres? Hammerite? Ser ikke veldig fint ut. Selvfølgelig er (den forb*) saltingen som er synderen. Thor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Har det samme selv.. vurderer m5 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Samme dritten her. Saken er at dem må pusses veeeeldig rene for at det ikke skal komme fort tilbake. BMW har brukt en billig alu på dem. Er int i m5 speil jeg også. Hørte jeg kvantumsrabatt!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taarhaug Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Fikk tilbud på bytte av begge av GS Bildeler. 10k! Det må da gå an å pusse/lakkere de gamle? Thor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå