Gå til innhold

e34 535i ettermontere oljekjøler????

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en e34 535i 90- som jeg har tenkt å montere olje kjøler på. har godt rundt å tenkt på det en stund faktisk..

det jeg lurte på er om det vil gi motorn noe fordeler? er det verdt strevet og penga? selv om det ikke er så dyrt da.

motorn holder seg javnt på 85-90C ved langkjøring/køkjøring så den har ingem problemer med vannkjølinga men tenkte kansje det har noe nytte å kjøle olja oxo med en mini radiator ellerno?

og foresten hvor i motorn for man stjelt olje trykket?? :P

Skrevet

Du kan ikke stille oljetrykket. Har du målt at du har for lite trykk?

Med mindre du kjører på bane, så vil jeg neppe tror du har bruk for en oljekjøler.

Skrevet

Med mindre du kjører på bane, så vil jeg neppe tror du har bruk for en oljekjøler.

Agree....

Tror jeg hadde brukt tid og penger på annet... hvis du da ikke planlegger banebil :-)

Skrevet

Agree....

Tror jeg hadde brukt tid og penger på annet... hvis du da ikke planlegger banebil :-)

har ikke tenkt å kjøre på bane men blir mye hissig turtall svingninger på vintern. men ja ser ikke ut som det vil gi mye fordeler så dropper det jeg;) har fått tak i xenon lys MEN di er H7 og lykta mine er H1. jeg har allerede slipt rundt på x-pærene så dem er nesten som H1. (fikk det gratis)

er det noe regel imot ettermontering av xenon? dem er 6000K så ikke så mye blå farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...