Weiders Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 God morgen. Håper noen kan gi meg svar på dette da det klikker for meg snart. Byttet ut en gammel Blaupunktspiller med en Pioneer ettellerannet for å kunne benytte auxkabel. (Kan finne ut av modellnr. hvis dette er påkrevd for å kunne gi meg relevant info.) Men nå funker plutselig ikke høyttalerne i dørene bak. Vet noen hvordan jeg fikser dette? All hjelp er verdsatt. Mvh. Simen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Kva slags bil er dette? (noken biler har aktive høgtalere bak) Viss du bruker den innebygde forsterkeren, bør du sjekke faderinnstillingen. Eg rekner med at det var plug and play sia blaupunkten har isokontakter direkte på spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Takk for svar. Det er en '97 Golf det er snakk om, hehe. Jeg har virkelig ikke peiling på bilstereo men jeg har justert på front/rear instillingen og det hjelper ikke, virker som om de bare er koblet ut helt. Kunne du forklart isokontakter og plug and play nærmere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Pluggene som var i blaupunktspilleren, var av typen iso. Desse pluggene er det berre å koble til på ledningen som fulgte med den nye pioneerspilleren din. (dvs plug and play) Kvifor er du på bimmers? Dette er eit forum for bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weiders Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2012 Fant løsningen nå, det er aldri montert bakhøyttalere, bare runde deksler som ser ut som en høyttalere haha. Jeg vet det er et beemerforum, personlig er jeg BMW-frelst, hadde inntil nylig en original e36 328 coupe med M3 styling fra fabrikk og ekte BBS LM felger men den ble rammeskeiv og kondemnert etter denne triste hendelsen: http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokal ... x2yi2NdyzA Nå er det snakk om den midlertidige bruksbilen min, driver og rustsveiser og skal snart lakkere en e30 316 coupe som skal bygges om til M3 med M5 motor i løpet av vinteren/våren. Har hengt her lenge men har ikke hatt noen spm før nå Takk for svar, kanskje jeg skal begynne å henge her mer nå som jeg ser hvor mye hjelp en kan få! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Eg rekna med at du hadde lyd ifra bakhøgtalerene ifra før! Da er det det same nåt det gjelder golf 3 og 4. Er berre ein type dørtrekk sjøl om det er med eller uten høgtalere. Er vel billigare å produsere ein type enn fleire forskjellige typer. Surt med den kjedekollisjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå