freddinoy Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Skulle hatt tak i noen av disse delene, vanskelig å få tak i de på "butikker" merker jeg.... Fartsføler (eller hva det heter, den som sitter i diffen) Røret som går fra luftfilter til "motor" (se bilde (dynamoen har ikke noe med dette å gjøre ) Husker ikke resten nå, men kommer med mer seinere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Skulle hatt tak i noen av disse delene, vanskelig å få tak i de på "butikker" merker jeg....Fartsføler (eller hva det heter, den som sitter i diffen) Røret som går fra luftfilter til "motor" (se bilde (dynamoen har ikke noe med dette å gjøre ) Husker ikke resten nå, men kommer med mer seinere den innsugsbelgen finner du på schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddinoy Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Fant den hos GS nå, etter mye leiting (umulig å finne det du skal ha der jo!) Men den delen i diffen, vet du hvor jeg kan få tak i den? (den hvite delen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffmaister Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Hei del ligger under slite/servicedeler og bakstiling delekatalog etk bilde nr1 del nr 08 med dele nr 62161369905 Speedometergiver -09/87 org pris 694.97,- har 2 på lager på GS BILDELER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå