summitjohnsen Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Passer kun på en måte:) for det er sånn tapp på en plass å et hull som er ekstra tykt som denne tappen skal inn i:) er på et av skruhulllene! Bare å ta fra hverandre å se så skjønner du! ingen problem ikke tenk på det dær du:) Har nettop gjort dette selv så
haybimmsen Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Har kikka litt mer på motoren idag! Ser bra ut enda Er så reint å fint så! Ser at jeg skal kjøpe nye plugger i mårra ja
haybimmsen Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Da har bilen fått seg en vask Ble vare en god avfetting å avspyling.. Hadde ikke hanske osv :/
Thewiz Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Hvordan er draget og generelt motoreffekt på denne kontra b20 ?
haybimmsen Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Kan ikke sammenlignes thewiz! Er en sjuk forskjell! Vertfall med b20 diff! Skal aldri ha meg noe bmw med 2.0 igjen !! Har planer om kompressor på denne, så da blir det nåkk bra!
Thewiz Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Var nok det jeg tenkte meg. Skal ha meg b25 eller b28 neste år jeg også. Blir riktig nok ikke i E36 Coupen jeg har nå. Blir ny bil med fresh motor Kompressor blir bra!
haybimmsen Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 B25 som i m50 har jeg ville hatt om jeg hadde store planer for turbo, men b28 har et heilt utrolig bunndrag. Ligge 5. Gir opp en lang småbratt bakke her hvor jeg bor, i 50 å null stress å bare gønne på
M|Fjeld Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 B25 oppfører seg slik den og Kan ligge på tomgang i 5.Gir i 50, bare å gi gass så skyver den jevnt avgårde! Men selvfølgelig, b28 er bedre skal man ha kompressor. Tror det her blir bra
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Kikka igjennom hele tråden din nå, må si denne har kommet seg veldig fra da du fikk den, men du mangler å få tatt den rusta. Får følge med videre her.
haybimmsen Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Skrevet Desember 16, 2012 Først å fremst, takk for det rusta den blir tatt til sommeren! Var å snakket med arnes bilservice som det hete seg så fint, han sku ha 4-5k får å fikse hjulbua mi samt ei rose som e har på pass døra Mi. Å da lakka han hele bakskjermen så det ikke skal vises! Å er også på utkikk etter et nytt panser som ikke er rusta eller bulka. Da begynner denne å bli bra!
summitjohnsen Skrevet Desember 16, 2012 Skrevet Desember 16, 2012 Er du ferdig å bytte motor ? ja er heilt sinnsyk forskjell! men e36 b28 går nokk bedre en b25 for den er mye lettere pga alublokk:) Kansje ikke mye bedre men litt
Kimmey Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Du får M52B25 også (M52=Alublokk), men ville nok heller hatt B28 ESS, JAWS kompressor eller? Åssen ligger det ann med byggingen?
haybimmsen Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Skrevet Desember 17, 2012 Hei hå! Ja fikk bygget om forrige helg! Men vill ikke legge ut noe bilder siden jeg har så god dialog med BT! Men har hørt om fler som har fått godkjent ombygg til b28 med 320 drivverket, noen som kjenner til det? Har bare kikket på Active autowerke sin kompressor, da ess sin koster sjorta :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå