Julianv Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Hm, koster asså :s hvor har du bestilt til den nydelige 330'a di ? Jepp, koster å være kar! Mye billigere med Turbo på M52 etter hva jeg har regnet på. Et "greit" oppsett kommer på ca 20.000 +/- 5k. Endte opp med ESS jeg
haybimmsen Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 Ubergromt !! Synd at m52 ikke er så glad i trykk da :/ Hvor har du kikket på priser osv deler for turbo? Er det med chip eller datasprut? Har mest lyst på turbo, men kompressor er så mye bedre synest jeg med tanke på holdbarhet osv Håper å få komme over et pressekitt her inne egentlig !
Julianv Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Blir nok rått ja Nei de er ikke så altfor glad i trykk, men litt går nok bra! Jeg regnet sammen med brukt turbo/manifold med chip fra FekZen og dyser osv fra Ebay/brukt
haybimmsen Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Skrevet Januar 31, 2013 Da kom rattet til slutt ! Måtte flytte over sleperingen da forrige eier hadde kuttet ledningene.. Så ferdig montert !
haybimmsen Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 Nei, skjer veldig lite. Er så veldig masse på jobb for tida! Ikke en gang i helgene får e brukt bilen da e skal på jobb i morgen tidlig. Då kjører hiace for tida men bilen står varmt å godt da Vertfall har mest sannsynlig fått meg bolig også, så vi får se ka som skjer fremover
Eksos Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Where? Søstra di leiter vell også etter bolig, men kanskje ho er hakket mer kresen? ;P
haybimmsen Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 Nei Håvard, ho e hakket mer fattig kan an si haha... I skarbøvika
Eksos Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Tjener vell hakket bedre etter det jeg har forstått? Men den sko-fetishen samt shopping generelt kan ta knekken på selv den beste
haybimmsen Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Skrevet Februar 9, 2013 Janei e skal ikke klage på lønna mi nei e har nåkk mere å rutte med i mnd sjøl om ho jobba på 2-3 forskjellige plasser,e har dåtte av lasset får å være erlig ho har et shopping problem, å det e skremmendes å se ka ho kjøpe inn av diverse klær! Menmen. Nei an får komme se på jobb!
haybimmsen Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 No har e nettop tatt en sårt etterlengta vask! Så tok e vekk stance merkene !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå