Bimmerfører Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Hei Jeg vurderer å selge min Skibplast sportsmann med 55hk 2t motor. Båten er veldig bra, med "nytt" intriør. (Alt ble byttet i 2011) Fremre stoler er svingbare og kan legges ned, soafaen bak er trukket om med nytt skinn, sidepanelene er nye med hvit skinn. Nytt teppe i 2011 som tåler vann. Styresnekke, ratt (280mm), styrewire og kontrollkablene er byttet i 2011. Ledningsnettet ble byttet ut i 2011 med nytt bryterpanel og alle ledninger skiftet. Motoren går meget bra og er lettstartet, den har fått ny impeller, gearolje og chokesolinoid, ny starter, nye plugger, nytt laderelee, alt dette ble byttet sensommer høst 2011. Det sitter en 100%skadefri Solas stålpropell kjøpt 2010 på motor og orginalpropell følger også med. Leter jeg lenge og godt nok på "lageret" mitt finner jeg sikkert en del deler til motoren som feks forgassere, tennspole, CDI unit, stygt motordeksel (vinterdeksel) ++++ Skroget er 100%tett uten hull/skader i bunnen, kalasjen er noe slitt og ikke så veldig pen, men den er tett og hel (etter litt lapping og impregnering) Av utstyr så kan det nevnes at den har helautomatisk RULE lensepumpe som kan overstyres, lanterner, 12v uttak, voltmeter, knopmåler, el-tankmåler, 25liters bensintank, brannslukkningapperat, vannskikroker, diverse tauvirke, anker med 20meter ankertau, 4stk fendere, vannski og tube begge med tau. Totalt så har det blitt påkostet kroner 19.000,- bare i nye deler siden oktober 2010 Det følger med registrert henger (selvbygg), som fikk nye hjullager i 2010 og ledningsnettet ble byttet i vinter. Det eneste som må gjøres før sjøsetting er å vaske båten, da den er veldig støvete etter å ha stått i garasjen i 4mnd. (fremgår av bildene) Toppfart ca 33-35kn og fin marsjfart 20-22kn Planer lett og raskt, null problem å trekke noen på vannski eller tube. Motor blir vinterkonservert hvert år, og har gått i ferskvann de siste årene, husker ikke helt hvor mange. Prisantydning 25.000,- ferdig prutet, må ikke selges, men hadde vært greit å bli kvitt den pga plass til andre båtprosjekter, så skambud blir notert og er de for lave ignornerer jeg dem bare.
Bimmerfører Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 Byr 16 Bud er notert, men den summen er ikke aktuell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå