sgrevskott Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Det er nå på tide å selge gamlebilen: En 1997 modell E39 523IA Touring som har vært i mitt eie siden våren 2009. Bilen ble EU godkjent mai 2011. 1997 mod 188 000km Automat m\steptronic Nivåregulering 2 sona klimanlegg CD spiller Alcatara sportsseter 8 x alu felger med gode dekk sommer\vinter (18" sommer og 16" vinter) Telefon Multiratt Midtarmlene Sentrallås Servostyring ABS Servostyring Antispinn\skrens El vinduer Elektriske speil Xenon hovedlys I mitt eie er følgende gjort: Byttet det meste av foringer/styrestag/bærearmer - Nye ABS sensorer våren -09 - Nytt batteri våren -11 - Ny lambda sonde våren -11 - Inspection II i tyskland sommeren -11 - Ny toppakning i tyskland sommeren -11 - Automatkasseservice høsten -11 Det er litt flekkrust i lakken, og rust rundt spes 2 jekkepunkt. Bilen selges til høytsbydende over 30000,- Bilen står i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 hei har du et nr jeg kan nå deg på? er intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Jeg har telefon nr 92286298. Ring gjerne i morgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sgrevskott Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Bilen er ikke solgt, da spaix ikke har tatt kontakt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå