Gå til innhold

e34 520(2,5) med m5 styling og elektrisk skinn

Valset
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,sjekker om det kan vere noe interesse for bmwen da jeg heller vil ha nyere bil:) bilen er en 88 mod,men er lite som er igjen fra den tiden.bilen er lakkert opp igjen av tidligere eigere å er lakkert i en nydelig blå farge:) er sort elektriks skinn,4x el ruter,varme i setene, motoren ble kjøpt "ny" på koed,hadde da gått rundt 170,ble skiftet vannpumpe,termostat,plugger,ventiler satt i kvasskam,chip og ventilene ble skiftet. han jeg kjøpte bilen av har papierene liggende:) selve karrosserie skal ha gått rundt 230-240 ifølge forrige eiger? skiftet alle stag og kuler i fremstillingen,følger med alt nytt til bake og,står diff sperre på bilen:) følger også med nye wirer til justeringa av varmeapparate, og nye bremseklosser fremme:) bilen er godkjent senket og godkjent med 18" 8,5" fremme og 18" 10" rondell felger i vognkort:)

e08hjpu4vn6xqkwllbz3.jpg

wz70wdj40v18ca6n9wr3.jpg

yelyfmacfds2s9apchic.jpg

gootc6ntz4wwck30oa1x.jpg

nl7f314hll9rv0h68bde.jpg

0kbiy5hkhvp3mrf2e2l1.jpg

eoe8weaexywybhco68t1.jpg

vtm54fevxbwo821ska0j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom med bud,men gidder ikke tullebud da jeg har fikset og skiftet masse:) er avskiltet,trenger eu kontroll, skiltene ligger hos biltilsynder(bestillt nye) ene fremfjøren er knekt,har skaffet to nye av samme type som står på, alle bremserør har jeg kjøpt og har liggende,er et rør som er gåen,men var billig for hele settet på koed,åsså bestillte jeg nye slanger fremme,mer enn det skal nok ikke til:) om jeg får tid kan jeg skifte alle desse delene når jegkommer hjem fra jobb den31 januar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...