Robkill Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Heisann! Det har seg slik at min e23 ble registrert i Norge i april 1982! Men i senere tid har skiltnummeret blitt bytta til DK86750, noe som er til langt nyere registreringer. Det bilen først rulla med var JR\JU eller noe slikt. Jeg snakka med vegvesenet ved kjøp ang. dette byttet av skiltnummeret som må ha skjedd en gang rundt år 2000! Fikk da oppyst at dette var helt normalt, samt et skriv med alle tidligere eiere og tidligere registreringsnummer. Det jeg da ikke tenkte på var om det lot seg gjøre å få tilbake det opprinnelige nummeret, noen her som vet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Jeg har prøvd to ganger, men har ikke fått noe ordentlig svar fra folka på risløkka. Men den gangen jeg fikk de nye skiltene sa hun at jeg ikke kunne få tilbake det gamle skiltnummeret. Skiltene ble stjålet, og fikk noe DN dritt. vil gjene ha de gamle tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Leste denne i lokalavisen. – Det kan skape store problemer og ubehageligheter for bileieren når skilt blir stjålet, sier Ivar Fjeldberg som er sjefingeniør i Statens vegvesen til tb.no. Hele artikkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Søren, da ser det ut til at jeg er for sent ute! Får vel ringe inn å høre, kanskje jeg har flaks i og med at det er lenge siden disse skiltene ble stjålet, om de i det heletatt er blitt stjålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Skiltene mine ble stjålet, og satt på en stjålet Bmw 5 serie, fått en hau med regninger om ditt og datt, flust av parkeringsgreier., Nå har jeg scanna inn anmeldelsen av stjålet skilt og jeg må faktisk bruke mye tid på å sende ut dette til alle.. JEG må bevise at jeg ikke har kjørt den bilen.. det er litt sykt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå