Gå til innhold

Min 96mod 328I manuell, org M-Tech, Manuell, Skinn, klima...

Share

Anbefalte innlegg

Av E36 Touringer så er 328i med manuell og skinn veldig uvanlig ja....men tøfft! :)

Hvorfor bytte ut felger? Selge? :P

Har du ikke dette fra før: Kofanger indsats, Dobbelt udstødning, Med træk

Alle modeller (Ikke Compact) www2052

Så løfter dette utseende på bilen kraftig :)

https://www.koed.no/2.2.asp?billede=319 ... 38380&nr=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er veldig fornøyd med å ha fått tak i en litt spesiell bil, men det har vært en dyr fornøyelse til nå, nylig byttet Clutch, radiator, vannpumpe, reimer, strammehjul, toppakning og bak fjører.

Kjøpte den i juni og etter to uker ville den ikke starte, da ble det en del feilsøking på verksted før de ga opp og jeg måtte videre til BMW spesialist i Kristiansand som byttet to startsperre enheter.

Selv om jeg fikk en del ekstrakost (Over halve kjøpesumm) som jeg ikke hadde regnet med ville komme med det første så er jeg fornøyd og stolt eier. (hadde det vært en annen bil hadde jeg gitt den opp og solgt for første og beste bud)

Men jeg likte bilde linken, og har vurdert diffuser til bakre støtfanger også, men det får jeg komme tilbake til når kontoen har tatt seg litt opp igjenn.

Felgene ser bra ut på bilde, men de er egentlig fulle av lakkskade, virker som om lakkken har nærmest har etset vekk enkelte steder. Men ingen dype sår eller kantskraper så kanskje jeg nøyer meg med å lakke de selv sorte eller no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

For noen år tilbake siden eide svogeren min 328Touring'en jeg eier nå. Jeg skulle til Kr.Sand for å hente en e21 323 jeg skulle ha som prosjekt mens jeg venta på lappen. Svoger's stilte opp med henger. Litt av et syn!!! og ikke nok med det, og dette er ikke tull. i den eneste dobbeltfelt oppoverbakken på vei hjem ville enkelte biler forbi. (det er jo så kjipt å ligge bak en henger selv om de holder fartsgrensa...) Men svogers hadde andre tanker, smeller den i 3'dje og bånner den oppover bakken med økende fart og biler som gir opp he he. helt sann historie, Når det gjelder den e21 viste det seg at jeg hadde vært overmodig, ble solgt videre etter at jeg avdekket mer og mer rust og andre defekter... Kjipt å ikke ha bilde av dette pga datakræsj noen mnd etter taue turen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

byttet hjullager frem, nå er det vårrengjøring og litt amatør rustflekking på gang (tenker jeg må få ny bakluke etterhvert), så ikke en helt strøken bil som møter våren, men mekanisk er den på topp for tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der har du fått deg en knallbil, touring mye utstyr og manuell med m50b28 er tøft og uvanlig!:)

M52B28 heter denne motoren, M50B28 er E30 :)

Bilen ser jo nesten identisk ut som min, samme felger som jeg hadde da jeg kjøpte den og greier! Det er som du sier en fantastisk motor, jeg har aldri hatt startvansker verken i 30 minus eller 30 pluss.

Det er litt morro å ha 2.8l i en slik bil, er ingen som forventer at det er noe annet enn en 318i ;)

Hadde vært moro å tatt bilde sammen engang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hadde vært moro å knipsa noen bilder en gang, skal prøve å komme meg på treff i år, første blir vel Kristiansand den 22.

Jeg har hatt startprob, fikk det bare noen uker etter jeg fikk den, Starta av og til og sveiv helt fint og norm, men det var sjeldent den ville starte, skjønte ingenting, det gjorde heller ikke det lokale verkstedet, så da ble det en dyr regning fra Bavaria Kr.Sand, viste seg å være 2(!) startsperre enheter som hadde tatt kvelden, det lokale verkstedet byttet kamsensor uten at det hjalp så fikk en fin regning derfra også,. men men sånt skjer...

Bilde fra da jeg måtte ha tauehjelp hjem fra jobb. :lol:

30rbw9vwj9qse0ur9syz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der har du fått deg en knallbil, touring mye utstyr og manuell med m50b28 er tøft og uvanlig!:)

M52B28 heter denne motoren, M50B28 er E30 :)

M50B28 finnes ikke, det er stroka M50B25 med M52B28 veiv.

Det var mere korrekt ja, er mye brukt i E30 den stroken der vet jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha nye baklykter, er sprekk i den ene så på tide å bytte ut de helt org fra 96...... Jeg tenker rødt og hvitt, men har også vært inne på tanken om non sota noen, men det er vel kanskje litt harry! Noen synspunkter? har også sett bilde av takvinge/bakrute senker på e36 touring, men kan ikke finne på gs eller andre plasser jeg har søkt. noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av E36 Touringer så er 328i med manuell og skinn veldig uvanlig ja....men tøfft! :)

Hvorfor bytte ut felger? Selge? :P

Har du ikke dette fra før: Kofanger indsats, Dobbelt udstødning, Med træk

Alle modeller (Ikke Compact) www2052

Så løfter dette utseende på bilen kraftig :)

https://www.koed.no/2.2.asp?billede=319 ... 38380&nr=1

Vet denne komentar er gammel, men er du fremdeles interisert i felg? de har en del flass men er uten dype sår/ kant skrap, balanserte og fine,..,. Har bare lyst på ny Look, og he ikke økonomi til å handle det jeg vill.... Bytteforslag mottas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...