Bangy Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Hei. Første problemet er at sentrallåsen slår ikke inn når jeg låser bilen fra fører side. Låser kun døra nøkkelen er i. Men noen ganger så går det. Og det går fint an å låse bilen fra innsiden, går også fint ann å låse opp fra fører siden, er bare problem med å låse. Andre problemet er at uansett hvilken dør jeg låse ifra, uansett om jeg sitter i bilen eller bruker nøkkel, så MÅ jeg låse bilen 2 ganger. Jeg vrir om nøkkelen, alle dører låses, også spretter alle låsene opp igjen etter et halvt sekund. Låser en gang til og så funker det fint Lest mye om det problemet, men aldri fått et konkrett svar. Håper noen kan hjelpe. Skal også få montert fjernstyrt sentrallås, noen som vet om noen flinke og rimelige i oslo/ Akershus område ?
termin Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Grunnen til at låsene spretter opp igjen når du låser er nok at vinduet ditt ikke går helt opp. Dette kommer av at sensoren som registrerer at døren er igjen er slitt. Neste gang du skal låse bilen, så når du har dyttet igjen døra så bruker du hånda til å dytte innover ved håndtaket omtrent, og så skal du nok høre at vinduet ditt går helt igjen. Mens du fortsatt holder inne så låser du døren, og dette skal da funke fint Har du susing når du kjører mon tro ? og lekker det inn mye kald luft fra øverst på vinduene?
kimf Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Jeg har samme problem med at jeg må låse 2 ganger, har byttet vinduer + all innmat i begge dører uten at det hjalp, vinduene måtte jeg knuse pga bilen kunne finne på å låse seg mens nøkkelen sto i tenningen. Nå låser den seg ikke av seg selv mere, men har fortsatt det problemet med at jeg må låse to ganger, vinduene og alt fungerer slik det skal, dem går ned og opp når jeg lukker dørene. Tror foresten at den greia at bilen må låses 2 ganger skal være en slaks sikkerhet som gjør at man ikke skal låse nøklene inni bilen, for som oftest låste bilen seg opp igjen etter den hadde låst seg av seg selv. jeg tror at problemet nå er at hjernen til sentral låsen ikke vet at jeg har utbedret problemene med at den låste seg av seg selv, slik at den står enda i en slaks "fail safe" mode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå