fearcradle Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Sliter litt en en 99mod 320D E46 som ikke blir skikkelig varm og som blir kald når man kjøre. Får den midt imellom blått og røtt når jeg står og ruser den opp og etter en 5-10 min kjøring så er den nede på blått igjen. Får heller ikke trykk i kjøleannlegget og det mangler ikke no frostvæske. Har byttet topp pakning og termostat på misstanke. Før ble det veldig høyt trykk i kjølevannet og det ble borte væske. Men det problemet har jeg ikke lenger. Noen som har no forslag til hva som kan gjøre at den ikke blir skikkelig varm og blir kald når man kjører med den?
OrjanBmw Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Sliter litt en en 99mod 320D E46 som ikke blir skikkelig varm og som blir kald når man kjøre. Får den midt imellom blått og røtt når jeg står og ruser den opp og etter en 5-10 min kjøring så er den nede på blått igjen. Får heller ikke trykk i kjøleannlegget og det mangler ikke no frostvæske. Har byttet topp pakning og termostat på misstanke. Før ble det veldig høyt trykk i kjølevannet og det ble borte væske. Men det problemet har jeg ikke lenger. Noen som har no forslag til hva som kan gjøre at den ikke blir skikkelig varm og blir kald når man kjører med den? luftet skikkelig?
fearcradle Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Skrevet Januar 25, 2012 Sliter litt en en 99mod 320D E46 som ikke blir skikkelig varm og som blir kald når man kjøre. Får den midt imellom blått og røtt når jeg står og ruser den opp og etter en 5-10 min kjøring så er den nede på blått igjen. Får heller ikke trykk i kjøleannlegget og det mangler ikke no frostvæske. Har byttet topp pakning og termostat på misstanke. Før ble det veldig høyt trykk i kjølevannet og det ble borte væske. Men det problemet har jeg ikke lenger. Noen som har no forslag til hva som kan gjøre at den ikke blir skikkelig varm og blir kald når man kjører med den? luftet skikkelig? Det har blitt gjort men var ventilen på EGR kjøleren som var deff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå