Mr.Sætervik Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 fargen ser fin ut den, gleder meg på å se bildene hvilken farge er det forresten?
Mr.Sætervik Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Tja, mtech2 er snart på vei fra england Hvor du kjøpte de fra og hva ble prisen?
Mads` Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Det er BMW.400, Stahlgrau/steelgray. Ble meeeget fornøyd med fargen, mørk grå med en del lilla perlemor! vises ikke så godt på bildene igrunn Har tatt innerskjermene fremme idag og fjerna litt rust, lagt body på bildet(vannbasert så er grønn før den tørker og blir svart) Så imorgenkveld blir det kjørt hardt på panser og bakluke for å få delene ferdig!
Mads` Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Skrevet Mars 20, 2012 Tja, mtech2 er snart på vei fra england Hvor du kjøpte de fra og hva ble prisen? Droppet mtech, fant ut at jeg synes den er penere uten!
Kjakan Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Blir rått dette ! E vell ikkje lenge til den er klar? Og ej stille alltids som sjåfør
Tynes944 Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 x2 Håvard, ej stille som sjåfør neste sommer hehe Vart jævla fin
Mads` Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Skrevet Mars 27, 2012 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i ei grei antenne til e30?? leita ebay rundt osv.. Vil ha ei lita fin ei noe ala det her Uploaded with ImageShack.us
Mr.Sætervik Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i ei grei antenne til e30?? leita ebay rundt osv.. E46 har noe som kalles Micro Antenna, går sikkert an å tilpasse noe slikt. Skal finnes noe som er enda mindre igjen og kalles Nano Antenna... http://www.bimmian.com/46/MNA/
Mr.Sætervik Skrevet Mars 28, 2012 Skrevet Mars 28, 2012 bare hyggelig de passer tydeligvis alle biler med slik antenne, ikke bare E46 som jeg først trodde
Mads` Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 Har fått høyre skjerm nå, original fra gs, nooe annet enn koed sine uoriginale! Men venstre skjermen kom først til tyskland 18. Mai så den har jeg ikke tid til å vente på, bestilte en original fra koed og håper den er bra. Noen som trenger to uoriginale fra koed?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå