Trymsvei Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Ettermonterte cruise controll på min E91, det var en ganske grei å enkel jobb, så lenge man visste hvordan man tok av airbagen . Men det legger jeg med en film på her: Når den var av gikk alt smurt, demontering og montering. Bavaria skulle ha 10 000,- for denne jobben som tar under timen hvis man har gjort det før vill jeg tro. Kostet meg 2000,- å litt tid siden jeg ikke hadde gjort dette før. Har du en bmw E90/91 uten cruise controll trenger man bare ny "modul" den med blinklys, vindusvisker armer på, man må jo ha den med cruise controll dingsen (se bilde). Så er det bare programmere det etterpå. Legger med noen få bilder. Spør hvis det er noe dere lurer på så kansje jeg kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyran Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Hvor eller hvem fra fikk du låne programmet for å legge inn cruisecontroll ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trymsvei Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Hvor eller hvem fra fikk du låne programmet for å legge inn cruisecontroll ? Det har jeg selv, jobber med salg av diagnoseutstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 tusen takk for en flott guide!!, skal muligens sette det på min oxo:) har du muligheten til å programere, send pm på hvor du holder til:)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Gjor nettopp dette på min, men har ikke fått tid for programmering før 14 januar. Testet for løye på veien hjem, og den fungerte! Hvis jeg programmerer dette, får jeg opp i displayet hva jeg har satt den på osv? Fungerer den på en annen måte? Fikk du feilmelding opp etter montering, før programmering? (får nå på DSC) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå