Mipplemuh Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Hei, Har et turbokit liggende jeg ønsker å bli kvitt. Det ble kjøpt på ebay og er vel det som kalles "kinakit". Har stått på en M42 og kjørt kanskje 30-40mil ca. Inneholder: Turbo, wastegate, intercooler og alurør/bender, silikonkoblinger av diverse slag, turbutryksreg, dumpventil.. Ja alt som bruker å følge med unntatt manifold og downpipe - så det kan vil sitte på de fleste biler. Turbotryksmåler, oljetryksmåler, oljetempmåler. Pris: ca 3000? Gi bud, alle blir vurdert! Befinner seg i ålesund, kan sendes og leveres på strekningen Ålesund-Bergen i løpet av en måneds tid. Bilder kommer.. Mvh
Mipplemuh Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Har også en walbro 255 pumpe som kan følge med. helt ny og ubrukt.
Mipplemuh Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Tja, siden du bor så nært og jeg kjører ofte forbi ulsteinvik så kan jeg vurdere det Hva tenkte du på da?
Magnum 310 Skrevet Januar 26, 2012 Skrevet Januar 26, 2012 Hvor i ålesund bor du? Er interessert i hele greia. Hvor mye går du ned i det om jeg henter det? kommer hjem om 2 uker, så det blir ikke før det ev.
Mipplemuh Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 http://images.bimmers.no/files/yjsfrz95hza2kv89xikr.jpg Som sagt er manifold og downpipe solgt. Mangler også oljetilførsel slangen til turbo og flensen til den, kjøpte ny men måtte bruke den Koster meget lite for ny på ebay
bmwm535i Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 hva skal du ha for bensinpumpa ink frakt ?
aambakk84 Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 kjøper kitet dit jeg går skole i ålesund..
Mipplemuh Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Skrevet Mars 7, 2012 hva skal du ha for bensinpumpa ink frakt ? Sendte pm. Kittet er solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå