astall Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Jeg har en 316 (1984) med m10 motor.. Jeg har planer om å skifte ut denne motoren for å godkjenne med en annen.. Siden dette er 316 har jeg begrensninger på vekt, så s38,s50 og m50 kan bli vanskelig å få godkjent.. Jeg har sett litt på s14 motorer, men disse koster vel kanskje mer en de smaker (?). Jeg har lekt med tanken om å bruke en firer for så og sette turbo på denne istedet for å sette inn en tyngre 6'er.. Ved bruk av turbo er det vel et krav ifb med godkjenning at orginalt styresystem skal nyttes, dette begrenser valget ytterligere. Den jeg muligens har sett ut som alternativ er m42/m44.. Planen er å godkjenne etter hartge spes med inntill 330hk/350Nm Så hvilken motor anbefaler dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astall Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astall Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Ingen som vet???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå