Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, disse koster mer enn det inn i norge,. De er helt gjavnt slitt og har helt lik mønsterdybde som nye r888. Du er helt på jordet! Men om du liksom får r888 18" til den summen, er de bøff eller fra utlandet. Jeg kjøpet gjerne 10 255-30-18 av deg om du får de for samme pris!

Skrevet

Selger de jo ikke for den prisen, men det jeg betaler..

Oh ja, jeg har god pris, men er jo mange som har det :)

Veiledende pris er 1750 pr dekk 235/40/18

så på jordet er jeg nok ikke...

men du som selger :P

Skrevet

Du sjekker nok ikke r888, alle som bruker det veit hva det koster. Du er nok bare full av f. Med mindre du viser håndfaste bevis.

Skrevet

Tror du jeg er dum eller? Er ikke en av 17 åringene her som bare skriver jeg :P

Men bare fortsett å betale mye penger for r888 dekka dine du :)

Ralf dekk i Sverige pleier å selge dekk og på gatebil,

6000 for 225/40/17 og 6800 for 18"...

Så er vel mer du som skal sjekke prisene dine,

Mine priser er fine de:)

Skrevet

du er nok ikke i dine fulle fem du.. Vi er i norge nå. Du kan jo sjekke prisen innenfor norge, å se hva du finner ut :) HAHA!!

Og foresten så tar han derre svensken du nevner 2895 pr dekk ;)

Skrevet

Har motta flere bud på 3000 inkl frakt, kan like godt skrive det her, disse går ikke under 2800 + frakt, frakt er 260 + evt 90 i oppkrav. da dekk i riktig dim jeg ska ha (285 30 18)

koster 2800 hos min r888 forhandler, så da finansiere disse to ett nytt :) om ingen handler nå, blir det desperat kamp om disse til sommern, og da går prisen opp ;)

Skrevet

hva har det å si om vi er i norge?? skjønner ikke hva du driver med, men lykke til ;)

Jeg har kjøpt dekk av ralf til den prisen jeg oppga,

trenger ikke være frekk å kalle meg dum fordi jeg kjøper dekk billigere enn deg :lol:

Skrevet

Ringte han nå. Han sier han aldri har solgt r888 til den prisen..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...