BennyBeamer Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Etter lit om og men så ble det til at jeg la ut en prosjekt tråd her da, Digger Bmw å skrur jo lit nå å da på denna gamle goe E30n så kan jo vere morro å legge ut lit bilder å skrive lit osv å lese og se på det i etterkant! er en 89mod E30 320 touring gått lit over 250 nå detta var en bil jeg fikk til en bra pris i tilleg til noe deler fra et turboprosjekt jeg hadde gående en liten periode på en E34.. Planer Få på M3 bredding Evo 2 front Lakkerin coiloverkitt skinn int annen motor etterhvert, usikkert hva osv osv mye man vil gjøre Hadde regna som bare rakkern på jessheim, så da ble det perfekt nedi "ormenlange" for og ta noen bilder! På Gatebil @ Rudskogen ^^ gammal drit som trengte en forbedring, da var det og sette inn noe nytt! Men så gikk diffen bare noen dager etterpå, det var bare noen tenner som gikk, så det ble sveisa, men så er jeg vistnok ikke en sveiser så den røyk også så da ble det ny diff istede, dessverre uten sperre, men fikk tak i en på dagen med Gruppe B foring så da gikk jeg for det flytting til drammen, og bilen gikk ikke mange metera før den kokte, så da ble det henger Siden stakkars bmwn hadde fått kokeproblemer så ble toppen demontert, frest, radiefreste ventilseter, trykktesta og vakumtesta, og ventiljustert.. til montering ble det også handla inn nye topp bolter, nye pakninger, termostat, nye bolter til grenrøet, ny regreim og reimstrammer, ny vannpumpe, 12" ell vifte til radiator. ja var det jeg kom på nå som ble handla inn.. Jeg og 2 kompiser dreiv og monterte toppen og koste oss en lørdagskveld med musikk i fra bilen Fant ut av at det lakk noe smått med kjøleveske inn i bilen, da var det og skru igjen, ut med halve dæsjen, og finne feilen! viste seg at det var en sprekk i et plastikkrør, som går inn i varmeapparatet, blir enten bestilt ny eller prøve å se om jeg får det tett... trur den lille dritern er dyr siden det er en elektreomagnet på den som jeg trur er til å justere mengden inn? ikke sikker Men får se hva jeg gjør med den i morra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 Rå fin bil likte spessielt felgan, korsjen størrelse e dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BennyBeamer Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 Takk det er 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BennyBeamer Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 Fått montert el vifta, 12", da bør ikke kjølinga vere noe problem, siden den org vifta var gåen og ikke fungerte som den skulle så gadd jeg ikke bruker masse penger på ny viskosekobling, så da ble det el:) Driver også om dagen med å få bilen org igjen, må på visning ettersom at jeg ble stoppa av purken ca 8 ganger bare på 2 uker, å alle klaga over felga, spacere, senk osv, så måtte jo nesten sitte å holde i mangel lappen for å ha den klar.. Her er jo et bilde av forskjellen på Org fjørene og senke fjørene Men bilen får tilbake stuket til våren igjen, etter den har blitt godkjent å jeg har fått oblata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Tøff Touring! Skikkelig bra stuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BennyBeamer Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Tøff Touring! Skikkelig bra stuk Takk, ja jeg er veldig veldig fornøyd med det vertfall, ikke for mye drit osv, og til våren så blir alle rutene bak sota så da håper jeg det blir enda bedre kanskje jeg tar veldig mørkt bak også bare en soft touch forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaanI Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 går det treigt benny? fått gjort noe i det siste ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Stilig bil! Digger gulelykter på det stuket! Hadde gulelykter en stund jeg også, men det ble det brått slutt på. Har snuten kommentert noe om dine lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BennyBeamer Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Stilig bil! Digger gulelykter på det stuket! Hadde gulelykter en stund jeg også, men det ble det brått slutt på. Har snuten kommentert noe om dine lykter? Uff ja snuten maste om det hver gang jeg ble stoppet hehe! derfor jeg har fått den orginal nå, må ha den på visning pga senk å gule lykter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BennyBeamer Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 går det treigt benny? fått gjort noe i det siste ? hehe nei går ikke veldig kjapt nei Men nå begynner det å komme seg, blir å avtale visning å eu kontroll i dag, så da får vi se om det er noe mere som må gjøres så blir det å vente på vår, så få tilbake det goe stuket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BennyBeamer Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 E30 M3 touring. Sånn er da drømmen om at goe gamle e30n skal se ut etterhvert hehe! Det jeg regner med jeg blir å gjøre er og starte med fronten, siden det er minst arbeid for og få til, kjøper nok da fram skjermene i stål. Bak så blir jo lit mere arbeid. Tengte på og sveise igjen dørhåndtaket bak, (sånn som på bildet) og da vet jeg ikke om jeg skal ha bakseter eller om jeg sveiser inn bur der, det tar jeg når den tiden kommer Også tenker jeg det må bli glassfiber kit bak, som trengs en del ombygging kappes opp og plassere en delen på bakdøra osv. denne delen regner jeg med jeg må ha hjelp med, siden jeg aldri har gjort noe sånt før, og for at det skal bli strøkent å se best mulig ut så trur jeg det kan vere lurt å få noen som vet hva dem driver til å gjøre den jobben Om det er noen som har ideer eller tanker om dette så kom gjærne med innspill! eller vet om noen som er flink med glassfiber eller lignende som kan hjelpe til med bakparten så er det bare å spøtte ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaanI Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Ser da ut som en god plan! Jeg syns det var dritrått hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå