Joachim_M5 Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 E36 compact er det vel mange som bruker calippere fra. Snakk med Trond eller Sondre på GS, mener de har solgt slike "oppsett" før. Skal ha K-Sport Da må du ha skive/nav til M3, og kalipperbrakett til vanlig e30. Eller så kjøper du til 325 og borrer om navet til skiva selv.
Rogeren Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Bak er m3 bærearmer og 325 samme. Festeørene som man skrur kalipperen i er ikke lik på 325 og M3. Ulik avstand i mellom dem. feil...
Joachim_M5 Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Å? Er det husken min som er på trynet da? Når jeg og Morgan på GS lagde målepapira til k-sport bremser på e30 og e30m3 så mener jeg å huske at det var forskjell på innfestingene. For vi måtte lage målepair til begge... Det der skal jeg faen meg sjekke..
Silverboy Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 bruke e30 m3 deler på 325 armene dine, så kan du lett oppgradere til 300mm ventilerte skiver bak også, bruk fra e90 (f.eks 320si) så passer de rett på brekket. Må ha adapter til caliper. Blir det sporviddeforandring ved å bruke m3 nav bak?
Rogeren Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Ja, husker ikke hvor mye. @15-20 mm eller noe slikt... Sent from my ST17i using Tapatalk
Rogeren Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Å? Er det husken min som er på trynet da? Når jeg og Morgan på GS lagde målepapira til k-sport bremser på e30 og e30m3 så mener jeg å huske at det var forskjell på innfestingene. For vi måtte lage målepair til begge... Det der skal jeg faen meg sjekke.. Sikkert grunnet forskjell i høyden på navet. Festeørene er lik på alle e30 med skiver bak. Sent from my ST17i using Tapatalk
Joachim_M5 Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Å? Er det husken min som er på trynet da? Når jeg og Morgan på GS lagde målepapira til k-sport bremser på e30 og e30m3 så mener jeg å huske at det var forskjell på innfestingene. For vi måtte lage målepair til begge... Det der skal jeg faen meg sjekke.. Sikkert grunnet forskjell i høyden på navet. Festeørene er lik på alle e30 med skiver bak. Sent from my ST17i using Tapatalk Har fått sjekka nå, jeg tok feil! (crap!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå