Gå til innhold

5-bolt på E30 foran & bak, og BUR bygging spørsmål !!

Anbefalte innlegg

Skrevet
E36 compact er det vel mange som bruker calippere fra. Snakk med Trond eller Sondre på GS, mener de har solgt slike "oppsett" før. :)

Skal ha K-Sport :?

Da må du ha skive/nav til M3, og kalipperbrakett til vanlig e30.

Eller så kjøper du til 325 og borrer om navet til skiva selv.

Skrevet

Å? Er det husken min som er på trynet da? Når jeg og Morgan på GS lagde målepapira til k-sport bremser på e30 og e30m3 så mener jeg å huske at det var forskjell på innfestingene. For vi måtte lage målepair til begge... Det der skal jeg faen meg sjekke.. :)

Skrevet

bruke e30 m3 deler på 325 armene dine, så kan du lett oppgradere til 300mm ventilerte skiver bak også, bruk fra e90 (f.eks 320si) så passer de rett på brekket. Må ha adapter til caliper.

Blir det sporviddeforandring ved å bruke m3 nav bak?

Skrevet
Å? Er det husken min som er på trynet da? Når jeg og Morgan på GS lagde målepapira til k-sport bremser på e30 og e30m3 så mener jeg å huske at det var forskjell på innfestingene. For vi måtte lage målepair til begge... Det der skal jeg faen meg sjekke.. :)

Sikkert grunnet forskjell i høyden på navet. Festeørene er lik på alle e30 med skiver bak.

Sent from my ST17i using Tapatalk

Skrevet

Sikkert grunnet forskjell i høyden på navet. Festeørene er lik på alle e30 med skiver bak.

Sent from my ST17i using Tapatalk

Har fått sjekka nå, jeg tok feil! (crap!) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...