Morstan Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Har en Gt-leppe i carbon til salgs, Det er boret hull i den for jeg prøvmonterte den på gamle bilen min. Men har aldri kjørt med leppa så den er like fin som ny bortsett fra hullene. Men de må jo borres uansett for å feste den:P Selges komplett med leppe, stålforsterkning, skruer og muttere(klips). Tenkte meg 1500 inkl, frakt. Link til bilder montert på gamle bilen min. viewtopic.php?f=11&t=149162&start=15 Hvis den ikke kommer på side 2. Så er det iallefall på side 2, bildene av leppa ligger. Mvh Martin Morstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 1200 ink frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Tar kun forhånds betalt. Da jeg er drittlei å få igjen pakker av useriøse kjøpere. Bud er notert, denne ryker på fredag klokken 12.00 til den med høyest bud. Mvh Martin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Okay. Da blir dt forseint. Skal inn til lakkering på mandag me biln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Er vel ikke forsent likevell? Skal vel ikke lakkere carbon leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Fikk ikke med meg at dt var carbon. Da går dt ikke uansett. Skal lakkes helt ned alt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 okei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Opp:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 opp igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbjo Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 passer den e36 m3? må man borre hull i m3 fanger for å feste vinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Passer m3 ja, det er jo m-tech fanger. og man må nok borre hull i fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Februar 6, 2012 Share Skrevet Februar 6, 2012 Solg? byr deg 1200ink. frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå