Arban Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 92 mod E30 touring med M42 motor fra en E36. så her er 140 hk.. Karroseriet er rullet 245000, usikker på motor, men tipper noe av det samme, litt ventiltikking ved kaldstart, minker etter hvert, men er tilstede hele tiden. Bilen er i grei stand. Litt rust på bakluka eneste. understellet er i bra stand. bilen er seknet 60-40 med pene 17" og meget bra fremdekk, noe mer slitt bak. colakork vinterfelg.. Interiøret er helt, uten noen hull i trekk. minste kjørekomputeren er også installert Selges for 20 000 eller bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Godkjent senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2012 nope... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OJR Skrevet Januar 29, 2012 Share Skrevet Januar 29, 2012 Hvordan er det å få denne gjennom EU med denne motoren osv? Svar på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Hvordan er det å få denne gjennom EU med denne motoren osv? Svar på pm Hvorfor svar på PM? kan jo være nyttig info for alle som vurderer bilen det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christer1234 Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Enig. Svar her. Hvor i landet er Vanylven da? Hva er den originalt? Litt flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 har aldri hatt problemer med dette. riktignokk var det en 320 med M20B25 isteden for B20 da men.. Er orginalt en 318. så her vil jeg på stå i meget grove trekk at det er bare 8 ventiler som skiller 1,8 er 1,8 De fleste motorbytte, der man setter inn samme type motor som står der ogrinalt blir vel også skjeldent annmerket.. så dette er vel egentlig like gale Hvor ofte blir egentli serie nr sjekket egentlig? Har ikke hendt meg ialle fall Mener at det ikke burde være noe problem å få den EU ok Holder til like uten for ålesund. Kan legge inn flere bilder når jeg kommer hjem fra sjøen neste uke var lite utvalg på denne pc'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinSno Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 er bytte aktuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentz Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Hei, når du kommer heim frå sjøen er eg interesrt i å sjå på bilen, dersom eg får litt fleire bilder først BUd kan komme etter fleire bilder, men 20-000 høyres ikkje gale ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 er bytte aktuelt? bytte kan være aktuellt ja gjerne E34 touring eller E39 touring.. men her er det kun manuell kasse som teller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Hei, når du kommer heim frå sjøen er eg interesrt i å sjå på bilen, dersom eg får litt fleire bilder først BUd kan komme etter fleire bilder, men 20-000 høyres ikkje gale ut greit det flere bilder kommer forhåpentlivis torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinSno Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 jeg er en 97 318tds funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 E36? desverre.. Er ute etter litt mer plass å blotre meg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå