Morten N Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Var ute og kjørte en tur og motoren ble overopphetet. Når jeg åpnet kjølevæske tanken så jeg det hadde fylt seg opp med olje. Er ikke tegn til Kjølevæske i olje, verken peilepinnen eller påfyllingslokket. Kan det være noe annet en toppakningen?
tmp Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Var ute og kjørte en tur og motoren ble overopphetet. Når jeg åpnet kjølevæske tanken så jeg det hadde fylt seg opp med olje. Er ikke tegn til Kjølevæske i olje, verken peilepinnen eller påfyllingslokket. Kan det være noe annet en toppakningen? muligens sprekk i toppen kanskje..?
Morten N Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Skrevet Januar 28, 2012 Tenkte å sjekke topp og pakning, men før jeg begynner på det tenkte jeg å høre om det er flere steder det kan lekke olje til kjølevæske.
evi Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Noen som har vært litt trøtte når de skulle etterfylle olje?
jolly Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Om det er sprekk , så skal det vel være mye luft i kjølesystemet også...og rimelig bra trykk..
Morten N Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Skrevet Januar 28, 2012 Noen som har vært litt trøtte når de skulle etterfylle olje? Hadde det vært så enkelt så
tmp Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Noen som har vært litt trøtte når de skulle etterfylle olje? hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå