E21 motor-ola Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Ø.K. hjerne nr.0 280 001 301, og/eller komp.motor 323i -84 Skal visst passe med andre hjernenr, ev. noen som hvet dette? Er svært takknemlig for tips om personer som KAN ha.... For snarlig kontakt: mob. 908 25 608 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe30-85 Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 hei.har en 323 motor å hjerne æ om du fortsatt e intrisert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21 motor-ola Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2012 Hei, er litt treig her ser jeg. Jo... for så vidt, har en på hånd her på vestlandet, hvor holder du til, hva er prisen, hvor komplett er den, årsmodell/ca kilometer, girkasse? osv send meg gjerne er PM om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe30-85 Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 hei.holder til i trondheim. usikker på km,motorn sto i en 84 2.0 preface bil hvertfall.mene jeg har spidometeret liggende så muli jeg må se på det. har en 265 box me shortshift på,å en ny cluch å trøskelager fra schmiddmann liggende om ev interesse. pris på den vestafor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21 motor-ola Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Sorry, d blir for langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21 motor-ola Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Har fått tak i hjerne... Takker ellers for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå