Bjarte87 Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Hei! Bygger e30 drift bil med s38b38 m5 motoren.. Bensintank i alu minst 35l. Stab stag framme som går overens med m5 motoren.. Kjøre hjelm FIA hvertfall ut året.. 316 diff til ein billige penger Varmeregister alle typer hels billig.. Rune hansen evo front og bakfanger er og av int om noen har liggende... Mvh Bjarte Åberge:-)
Bjarte87 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Opp.. Trenger ikkje bremser lenger og flipp er under konstruksjon. Om interesse er eg kansje int i bytte av felger om noen har bbs eller liknende. Bilder av mine er på prosjektforumet..
Morty999 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 lurer på om jeg veit om eksos som passer rett på org flenser på grenrøret og på en e30, skal sjekke ut
Bjarte87 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Kjempe, ja høyr ang det. Noko sånt som hadde vert fint og komma øve;)
Bjarte87 Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Ingen som har noen deler liggende? Blir liksom litt dyrt med alt nytt.. Har kjøpt nytt: clutch pumpe, lamdasonde, bensinslanger og bensinpumpe. Litt hast med E36 Tannstang/styrestaget.. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå