Bchris Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Hei! Har ein små kræsja E36 320I Sedan 96 mod. (SVART) stående og tenkte at eg sku selge noen deler, under er noen av delene lagt ut med bilde og noen uten . Har dette til salgs: (Send PM om du lurer på noe eller har spm. om andre deler eg evt. har. Er mulighet for pakkepriser! ) -Girkasse, 230.000km, har stått på ein M52B20 motor. (tight og fin, i god stand. Ingen ulyd eller slark. ) 1500kr (Send PM med evt. spm. Må hentes da frakt sannsyneligvis blir for dyrt, men kan sendes, mottaker betaler frakt. Kan fraktes i hele Hordaland mot lite tillegg i pris) -Mellomaksling (i god stand) 750kr + fraktKan fraktes i hele Hordaland mot lite tillegg i pris -Orginale dempere framma og bak, (ikkje fjærer). 400kr + fraktKan fraktes i hele Hordaland mot lite tillegg i pris -Tannstang til servostyring. (I god stand) Har bud på 500kr+frakt, men enda ikkje solgt så åpen for flere bud.Kan fraktes i hele Hordaland mot lite tillegg i pris -Airbag til passaskjerside 250kr + frakt -Airbagsensor som plasseres under baksete 250kr + frakt -Org. høytalere til hattehylle 50kr/stk + frakt -Wi-wa High 12v, vindusevisker og spyle kontroller unit. 200kr + frakt -EWS II unit. 200kr + frakt -Øvrig styringsenhet 200kr + frakt -Sladrespeil 150kr + frakt Send PM for info eller spørsmål om andre ting eg kanskje har som du vil ha -Blinklys/fjernlys- og viskerhendler (100kr + frakt): -2 stk. Høytalere til dører, ikke sprengt, i god stand (100kr/stk + frakt): -Side speil elektriske m/varme, bryter følgermed (250kr/stk + frakt):Kan fraktes i hele Hordaland mot lite tillegg i pris Har også andre ting til E36 liggende, div. småtteri. Send PM om du lurer på noe!
Bchris Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Skrevet Januar 30, 2012 Dessverre, solgt for ei stund tilbake:-/
Bchris Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Skrevet Januar 31, 2012 Sorry, var en 96 modell, + at fronten var for det meste ødelagt så :/
Bchris Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Eksos og LMM solgt, men har fortsatt andre godsaker
Carlos Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Jeg trenger orginale fjærer bak og fram. Kan ta med rattet og med samme. Pris for alt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå