jorg1s1 Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Er på jakt etter bruksbil til maks 40-45k, og er derfor på jakt etter E36 eller E46 med firesylindret motor (sedan) eller en E34 525td (helst touring, men sedan er også aktuelt). Ta kontakt om du har noe til salgs som ikke ligger på Finn/AutoDB. Må være EU-godkjent, og helst en stund framover også. Er ikke ute etter noe vrak/oppbrukt bil. PS: E39 er TOTALT uaktuelt selv om disse kan fåes i samme prisklasse, allerede brent meg på den
dominictoretto Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 hei, jeg har en 318i med fresa topp, ny toppakning, og pakninger rundt på hele toppen, vannpumpe, termostat, og lufta kjølinga hos BMW, bilen kan bli eu-ok før ev salg. er en E36. ps har en liten lekasje i eksos mellom blokk og grenrør og mangler eksos ifra katalysator og resten utover.
bergeee Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 hvor holder du til? har en 525tds som skal på eu godkjennig nå, og den går ganske sikkert rett i mellom så kan godt eu godkjenne den først:)
dominictoretto Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 hvor holder du til? har en 525tds som skal på eu godkjennig nå, og den går ganske sikkert rett i mellom så kan godt eu godkjenne den først:) jeg holder tell i akershus fylke, ski kommune. men tar helst ikke innbytte, er på utkikk etter noe større, med da tanke på at jeg har en datter som ska tell og fra forskjellige steder
bergeee Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 var vell ikke deg jeg mente heller:P for jeg skal i vertfall ikke ha noe 318i med fresa topp:)
jorg1s1 Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 Takk takk men ellers takk folkens Har funnet ut at det ikke blir BMW som bruksbil denne gangen. Får lite for pengene sammenliknet med andre merker.
bergeee Skrevet Februar 4, 2012 Skrevet Februar 4, 2012 vill si du får relativt mye bil for pengene jeg da:P en 525tds fks, rundt 30 løk for en bil som frakter deg fra a til b billig, er drifts sikker, går ok, nydelig kjørekomfor og sist men ikke minst, du har verdigheten i behold etter en tur på butikken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå