Mortyy93 Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Som dere ser så er jeg forferdelig på utkikk etter noen senter/nav-ringer. Disse skal på noen Ronal felger fra tidlig 90tallet og er umulig å finne på blant annet dekkmann, dekkteam og BigWheels her i Kr.Sund. Fargen på den ringen jeg har er foresten oransj hvis dette har noe med saken å gjøre. Blir utrolig fornøyd hvis noen av dere har minst 3 liggende! Mvh Morten.
Mikael-B Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Få noen til å dreie for deg. Dekkspesialisten får tak i de fleste senterringer, de fikk tak i til gamle Ronal felger for meg og også noen spesielle OZ ringer. De kunne i tillegg dreie helt nye for meg og.
Mortyy93 Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Skrevet Februar 12, 2012 Få noen til å dreie for deg.Dekkspesialisten får tak i de fleste senterringer, de fikk tak i til gamle Ronal felger for meg og også noen spesielle OZ ringer. De kunne i tillegg dreie helt nye for meg og. Ringte dekkspesialisten idag men de fant ikke og kunne ikke dreie ringer, lurer på hvorfor.. De anbefalte et mekanisk verksted med dreiebenk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå