Oddey Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Noen her som sitter med et gammelt skriv på hva som skiller disse to bilene. Stenshagen ga ut sånne før i tiden så må jo være noen som har funnet ut dette for en god tid tilbake evnt. Trenger ordentlig dokumentasjon, ikke bare skriv selv om drivverk osv. Takker på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Er samme dele nr på selve karosseriet.. Men m3 har fått sveist inn 8 forsterkninger. Et i hvert demper tårn, og i oppfestingen til traversjen:) ellers skal alt vær likt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Er kun traversfestene bak som har forsterkninger. Aldri hørt om forsterkninger til dempertårn? M3 3,0 har en spacer på girkassetraversen i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 det er sant, trenger bare papirer på dette, har jo montert det =). er ikke forsterkninger som skal sveises på demper tårnene, dem er løse (når man har orginal fjørene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Joda.. Er i dempertårn også.. Jeg har liggende i verkstedet.. Kan stoppe i morgen å finne dele nr osv på di;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 det er sant, trenger bare papirer på dette, har jo montert det =).er ikke forsterkninger som skal sveises på demper tårnene, dem er løse (når man har orginal fjørene) Fikk beskjed sist jeg sku bygge om at alle forsterkningene skulle sveises fast. Så sa jeg at det bare var di i traversjen da jeg heller aldri hadde hørt om forsterkninger i demper tårnene. Og da sa han på biltilsynet som har godkjent mange m3 ombygninger at det er i demper tårnene og di også sku sveises fast. Etter mye om og menn fikk jeg tak i disse men ble aldrig noe av den ombygningen da det ble banebil istede.. Så har di liggende en plass i verkstede så skal finne tak i delenr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 Har dem liggende jeg også, men dem er ikke sveieset fast, ihvertfall ikke på min org 3.2 evo. Og den passer ikke på ksport sitt coiloversett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Hmm.. Janei jeg fikk vertfall beskjed om at di sku sveises fast.. Ser ikkje poenget i å ha dem der vist ikkje:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå