slusk Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 noen som har erfaring me ditte settet? http://www.xtremecar.no/tuning/senkeset ... d-excl-edc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 trur du finner settet en god del rimeligere fra utlandet ellers har jeg lest mye om vmaxx da jeg vurderte dette tidligere.Hva jeg fant ut var at stort sett alle som kjørte med settet var fornøyd.Og selvfølgelig alle som pratet dårlig om settet var de som ikke hadde prøvd dette selv.De bare prater utifra prisen(billigsett) og at man får det man betaler for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Har Vmaxx selv, funker helt fint for meg, merker ikke noe problemer kjørt med de i nesten 1 år.. men skal bytte til org snart pga eu da har bare fjørene da, men regner med at demperene er like ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå