Spretter Skrevet Januar 30, 2012 Skrevet Januar 30, 2012 Noen som vet lengden fra midt på skruen til midt på skruen på originalstaget? Og er det M6 skruer? Dette: Står flere steder at det er 71,5mm. Er det fra senter skrue til senter skrue? Har fått tak i en del slike og de er 60mm skrudd helt sammen, ca 72mm skrudd ut. Gjengepartiet som skal skrus i nivåsensoren er M6, stemmer det med den originale? Hvor mye vil 10mm kortere stag utgjøre på høyden på bilen?
Spretter Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Skrevet Januar 31, 2012 Da svarer jeg meg selv Ja, ja, ja, ja og ca 3 cm. Staget på bilde + et til selges for 250kr...
Spretter Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Da har de endelig kommet På bildene ligger de justerbare ved siden av et originalt stag. De er 5,5 cm skrudd helt inn, og 7,3 cm skrudd helt ut med dette gjengestålet (3 cm gjengestål). Før du monterer de så justerer du de slik at de er 1 cm kortere enn de originale. Så sjekker du om det er en høyde du liker. Når du finner en høyde på bilen du er fornøyd med så anbefaler jeg at man bruker en mikrodråpe (veldig lite!!!) med locktite for å låse gjengepartiet i vinkel-leddet. Festes med de originale skruene.
mbruer Skrevet Mars 19, 2012 Skrevet Mars 19, 2012 Og hvordan ble bilen din ? =) Jeg subber nedi støtt og stadig som det er jeg. Så tror ikke jeg orker noe mer senk
Spretter Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 Har ikke montert ennå, men kommer vel snart. Vil senke den foran først, er der mitt største problem er.
Spretter Skrevet April 2, 2012 Forfatter Skrevet April 2, 2012 Har fortsatt noen slike sett... Jeg måtte betale mer for dem fra leverandør, men jeg selger de fortsatt for 250kr + 15 kr i frakt. Dvs 265 kr for 2 stag inkl frakt (brev).
///Thomas Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Kunne vært interessert i ett slikt stag hvis du fortsatt har til salgs... Har du fått testet disse og trenger man 2 stk av disse?
bmwmaxi Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Hvis du har xenon lykter bør du også sette en kortere på føleren høyre foran. Lyktene sammenlingner differansen mellom føler venstre bak og høyre foran. Kan også justeres på lyktene, men da er faren for og justere seg helt ut av grund innstiling stor. Kan også justeres med riktig diagnose utstyr, men da er poenget med kortere stag borte.
Spretter Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Kunne vært interessert i ett slikt stag hvis du fortsatt har til salgs...Har du fått testet disse og trenger man 2 stk av disse? har ikke fått montert på min ennå, men begynner å bli på tide.... Har fortsatt noen inne
Spretter Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Øh... hva brukes disse stagene til? Lure luftfjærene bak til å tro at bilen har riktig høyde. Med kortere stag løfter ikke luftfjærene seg så høyt = senket bil.
///Thomas Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Noen her inne som har testet disse og har erfaring med stagene? Reduserer ikke levetiden på luftfjæringen da??
Spretter Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 Noen her inne som har testet disse og har erfaring med stagene?Reduserer ikke levetiden på luftfjæringen da?? M-sport er vel lavere enn standard uansett, og om man senker med data eller stag så er det ett fett Er bare mindre luft i belgene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå