le0n Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Har alltså oppdager Timer1 og Timer2 i iDriven nå, og er jo inneforstått med hvordan det aktiveres etc. Det eg lurer på eg hvordan dette fungerer. Er det dieselvarmer orginalt? Eller skal dette varme opp bilen på strøm i kalde vinternorge? Aktiverte Timer1 i går og riktignok spydde dysene ut luft. Ikkje spesielt varm luft riktignok men mulig eg var for utolmodig. Er dette systemet på alle nyere bmwer? Vil tro det fungerer som klima og sommeren og da? Hadde satt pris på litt informasjon om parkeringsvarme/klima på BMW Intet godt svar i søkemotorer.
le0n Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Skrevet Januar 31, 2012 Ingen som er kjent med og bruke dette?
ChrZZ Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Man har to forskjellige versjoner av denne funksjonen, og det høres ut som du har den som har -uten- varme (slik som min). Dette er vel standard feature også, ihvertfall på min E60. Funksjonen er du kan sette bilen til å blåse "kald" (les: han tar vel uteluften, og ikke over noen AC) luft inn i kupéen på varme dager før du ankommer bilen. Så vidt av det jeg har lest meg frem til, så finnes det som sagt også en som varmer kupéen, men da skal det jo komme varmluft..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå