alpinab10biturbo Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 når den står litt uten og svive,så starter den m en gang..etter 10 sek så stopper den og når jeg tar av bensin-slangen så kommer det ikke bensin..er noen minus grader ute..aldri vært slik før..noen tips..?
alpinab10biturbo Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Skrevet Januar 31, 2012 den pumpe bensin som faen når jeg tar av slangen før jeg starter den..
Zodarion Skrevet Januar 31, 2012 Skrevet Januar 31, 2012 Virker litt som at bensinpumpa ikke helt har tatt kvelden, men er på god vei. Hadde en lignende situasjon på 520èn. Prøv med en annen bensinpumpe om du har tilgang på det...
alpinab10biturbo Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 Virker litt som at bensinpumpa ikke helt har tatt kvelden, men er på god vei. Hadde en lignende situasjon på 520èn. Prøv med en annen bensinpumpe om du har tilgang på det... er veldig bra trykk på den og skiftet filter i dag..snodige greier..nå vil den ikke starte lenger,tenner bare så vidt
Zodarion Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Funnet noen flere symptomer på bilen ? eventuellt årsak ?
OrjanBmw Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 var filter veldig tett? sjekk evnt bensinrør. sjekk også koblinger på pumpen, dårlig kontakt osv kan være synderen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå