Gå til innhold

92 mod 525i Turbo - SOLGT!


Bmweee
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter med for mange biler og ettersom eg skal handle gravemaskin og e60 skal denne bort.

Enkle fakta:

1992 mod Bmw e34 525i

Km uvisst

Ribbet for interiør så å si, Står igjen dashbord/midtkonsoll og dørtrekk framme.

2 stk sparco stoler og sparco ratt. Turbotrykk måler og bredbåndslambda.

Har tidligere vært oljetrykk og temp måler også, dette var koblet ut og har fjernet dette pga tidligere planer.

Motor:

Autosport bredbåndslambda

Mls pakn

Arp bolter i topp

Oljekjøler kit

Ukjent merke på både grenrør, wg, turbo og intercooler. (også noe omsveiset grenrør)

Turbo byttet i fjor vår av forrige eier, stod en garret av et slag før, er t3 flens.

Bensintrykksreg

Justerbart turbotrykk i motor rom

3 toms eksos mener eg, hele veien bak.

Motor lader 0.6 bar, ikke gjort noe form for benkmåling. Vil tippe opp mot 300hk.

Her er også en turbochip så kjøres fortsatt med luftmengdemåler, også en rørstuss ved siden av for å simulere større inntak av luft. (Dette kan taes bilde av, da eg absolutt ikke er stødig på hvorfor)

E

Aldri hatt problemer med verken temperatur eller fjusking på motor, går stødig og pent, har perfekte verdier på bredbåndslambda.

Drivverk er forholdvis originalt utenom m20 svinghjul, 618 sachs sinter clutch og shortshift. Er også 100% sperre..som ble sponset av en bunt sveisetråd og et esab apparat... :lol:

Ser bra ut i karosseri, pen lakk og rette flater, liten bulk i panser pga turbo bygger litt opp.

Følger også med endel dekk og felg.

Bilen har skilter, disse kan du ha frem til 31.10.12. (eu-kontroll)

Hadde litt større planer for bilen, men biter det i meg og selger denne pga kjøp av nybil.. :wink:

Pris: 35 000,-

Bilen befinner seg i Sogn og Fjordane, 50 min nord fra Førde.

Spør i vei, skal svare etter beste evne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Denne står her enda, har vel gått med turbo siden fjor vår..har til overs å bruke den på bane, kun luftet innimellom når det er mulighet for det.. Feil bil å eie på disse veiene her hjemme.

Null forbruk av verken olje eller vann, påpasselig med varm motor etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en e34 525 90 Mod med M5 s38b36 motor m tilhørende ledningsnett,kasse,mellomaksel og bakstilling.

Slitent karosseri,men gode deler.Vurderer bytte hvis du er inntresert.Er bilen din orginalt en 525 eller 518? :shock: Mye rust?

V eventuelt bytte leveres min på stålfelg.

Registrert Bil med M5 motor,kasse,bakaksel,eksos,nyoverhalt mellomaksel,instrument og på 525 forstilling :)Må på Eu Juni 2012

raamw1z08x15gy20pwxd.jpg

lekakzsjne2d7kdikj2e.jpg

wfsr1ltdtv696ucmc8i6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er original 525i, den er bra for rust, noe smått overflate på jekkfester ellers bra:)

Nå har eg på en måte lagt litt vekk ideen med å bytte til meg noe annet da eg skal handle e60 og trenger mest penger.. (vet det står i annonsen ang bytte i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...