Bmweee Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Sitter med for mange biler og ettersom eg skal handle gravemaskin og e60 skal denne bort. Enkle fakta: 1992 mod Bmw e34 525i Km uvisst Ribbet for interiør så å si, Står igjen dashbord/midtkonsoll og dørtrekk framme. 2 stk sparco stoler og sparco ratt. Turbotrykk måler og bredbåndslambda. Har tidligere vært oljetrykk og temp måler også, dette var koblet ut og har fjernet dette pga tidligere planer. Motor: Autosport bredbåndslambda Mls pakn Arp bolter i topp Oljekjøler kit Ukjent merke på både grenrør, wg, turbo og intercooler. (også noe omsveiset grenrør) Turbo byttet i fjor vår av forrige eier, stod en garret av et slag før, er t3 flens. Bensintrykksreg Justerbart turbotrykk i motor rom 3 toms eksos mener eg, hele veien bak. Motor lader 0.6 bar, ikke gjort noe form for benkmåling. Vil tippe opp mot 300hk. Her er også en turbochip så kjøres fortsatt med luftmengdemåler, også en rørstuss ved siden av for å simulere større inntak av luft. (Dette kan taes bilde av, da eg absolutt ikke er stødig på hvorfor) E Aldri hatt problemer med verken temperatur eller fjusking på motor, går stødig og pent, har perfekte verdier på bredbåndslambda. Drivverk er forholdvis originalt utenom m20 svinghjul, 618 sachs sinter clutch og shortshift. Er også 100% sperre..som ble sponset av en bunt sveisetråd og et esab apparat... Ser bra ut i karosseri, pen lakk og rette flater, liten bulk i panser pga turbo bygger litt opp. Følger også med endel dekk og felg. Bilen har skilter, disse kan du ha frem til 31.10.12. (eu-kontroll) Hadde litt større planer for bilen, men biter det i meg og selger denne pga kjøp av nybil.. Pris: 35 000,- Bilen befinner seg i Sogn og Fjordane, 50 min nord fra Førde. Spør i vei, skal svare etter beste evne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perm51d25 Skrevet Februar 5, 2012 Share Skrevet Februar 5, 2012 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2012 neida, ikke solgt ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 ingen som ønsker seg morro bil til vår/sommer:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lariss Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Inntresangt.Solgt enda?Hvor lenge har denne gått på full gass med turbo kitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Denne står her enda, har vel gått med turbo siden fjor vår..har til overs å bruke den på bane, kun luftet innimellom når det er mulighet for det.. Feil bil å eie på disse veiene her hjemme. Null forbruk av verken olje eller vann, påpasselig med varm motor etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lariss Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Jeg har en e34 525 90 Mod med M5 s38b36 motor m tilhørende ledningsnett,kasse,mellomaksel og bakstilling. Slitent karosseri,men gode deler.Vurderer bytte hvis du er inntresert.Er bilen din orginalt en 525 eller 518? Mye rust? V eventuelt bytte leveres min på stålfelg. Registrert Bil med M5 motor,kasse,bakaksel,eksos,nyoverhalt mellomaksel,instrument og på 525 forstilling :)Må på Eu Juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Bilen er original 525i, den er bra for rust, noe smått overflate på jekkfester ellers bra:) Nå har eg på en måte lagt litt vekk ideen med å bytte til meg noe annet da eg skal handle e60 og trenger mest penger.. (vet det står i annonsen ang bytte i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lariss Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Har også 2007 mod E61 520D Msport hvis du er inntresert. km 94000 Carbonsvart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Har vært i kontakt med deg før på mld, kjente igjen bilen. Hadde det vært sedan og 525d 07 kunne vi kanskje diskutert.. Har en bil på hånd allerede da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lariss Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 okay.525`n står her hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Ditto:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2012 Bump. Fritt fram for bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcusss Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Har en m30 turbomotor og en 525 IX engelskregga som kan byttes ved interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg