Meborg666 Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 som det står i tittelen så trenger jeg Hjelp til og finne en forsterker, altså jeg Har to soundstream 12" i kasse, ganske fornøyd og alt mulig, men jeg Har ikke noe forsterker, så jeg bare lurte på om noen er ar noen anelse om en forsterker som er bra? Rms er på 600, per element. står i en Bmw 325i 92 mod. Tusen Hjertelige takk for ALLE SVar ))) MVH: Mats Henning Meborg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 Når eg søker, so får eg opp 900w rms pr element. Er 2 spoler på 2 ohm pr element. Da rekner eg med at du har koblet lasten til 2 ohm. Har og lest at dei trenger litt strøm, so du bør ha ein kraftig forsterker. Har du oppgradert strømsystemet i bilen? Prisklasse på forsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meborg666 Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2012 aner Virkelig ingenting om og legge opp anlegg, fikk beskjed ta en kompis og få tak i en bra forsterker også skal Han Hjelpe meg med å koble opp anlegget HeHe uuHm prisklasse?.. så billig som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 1, 2012 Share Skrevet Februar 1, 2012 Da får du sjekke opp korleis subbene er kobla før du kobler til forsterker. Kan bli dyrt viss forsterkeren går til helvete. Du kan f.eks. bruke denne forsterkeren http://www.judysbilstereo.no/forsterker ... spl-1800c1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meborg666 Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2012 er 2 spola bassere ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå