Chris_325iM Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 havarert lager? hvilket lager? og evt. pris på motoren ferdig reparert?
haakon6 Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Er ikke sikker på hvor biteen som ble funnet i bunnpanna kommer fra . Men motoren fungerte utmerket når den ble tatt ut , så ble litt overasket da denne biten ble funnet . Har ikke tid til og reparere motoren selv så derfor jeg selger den til første mann som kommer med 10,000.-
Chris_325iM Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Er ikke sikker på hvor biteen som ble funnet i bunnpanna kommer fra . Men motoren fungerte utmerket når den ble tatt ut , så ble litt overasket da denne biten ble funnet . Har ikke tid til og reparere motoren selv så derfor jeg selger den til første mann som kommer med 10,000.- har du evt. bilde av delen slik at det går an å evt. finne ut av hva slags del det er snakk om eller?
haakon6 Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Skrevet Februar 4, 2012 Er ikke sikker på hvor biteen som ble funnet i bunnpanna kommer fra . Men motoren fungerte utmerket når den ble tatt ut , så ble litt overasket da denne biten ble funnet . Har ikke tid til og reparere motoren selv så derfor jeg selger den til første mann som kommer med 10,000.- har du evt. bilde av delen slik at det går an å evt. finne ut av hva slags del det er snakk om eller? Pm sendt
haakon6 Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Skrevet Februar 5, 2012 Ingen som har lyst på 2,8 motor i e30n ? Er ikke dette kommer fra denne motoren . Skal snart skru opp og sjekke , og da blir selvfølgelig prisen en helt annen hvis det ikke er noe galt med den ...
haakon6 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 Er ganske sikker på at det ikke er ett lager siden det ikke er noe ulyd i motoren da den ble tatt ut . Tror heller at biten kommer fra ett stempel (bunn av stempel skjørt) . Mulighet til og skaffe seg en billig og sprek motor til e30 hvis du er ute før jeg sjekker noe mer på den , for hvis jeg finner ut at det ikke er noe galt med den så blir det selvfølgelig en annen pris
Baslek Skrevet Februar 6, 2012 Skrevet Februar 6, 2012 Hvordan såg biten i bunnpanna ut da? Kunne du sendt pm med bilde?
haakon6 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 Hvordan såg biten i bunnpanna ut da? Kunne du sendt pm med bilde? Sendt pm
haakon6 Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Biten kommer mest sansynelig fra ett stempel (skjørtet nederst på stemplet) Selger ikke så billig hvis jeg finner ut at dette stemmer så er du kjapt ute kan du få en billig komplett motor som er meget frisk til og være en motor uten turbo
haakon6 Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Bilder av bitene som ble funnet kan sendes på mms . Send pm med nr ditt så skal jeg sende bilde .
haakon6 Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 Ingen som har lyst på sprek motor i e30n til sommeren?
haakon6 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 VÆR SNILL ikke send meg mld om du ikke har penger ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå